۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰
پیش بازی شاهین بوشهر و پرسپولیس پاکدشت؛

جنگ در بوشهر برای تصاحب صدر جدول

مصاف دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس پاکدشت در هفته شانزدهم رقابت های لیگ یک جنگ برای صدرنشینی و فینال زودهنگام محسوب می شود.
کد خبر: ۹۰۰۹۲
به گزارش"دی اسپورت"، شاهین شهرداری بوشهر در این هفته میزبان حریف پاکدشتی خود است که این تیم تا اینجای فصل، شگفتی ساز لیگ بوده و بسیار قدرتمند برابر حریفان خود ظاهر شده است.

مصاف این دوتیم را می توان یک فینال زودهنگام که در حضور هواداران پر تعداد جنوبی که می توانند یک جهنم در مستطیل سبز را برای حریف پاکدشتی خود رقم بزنند دانست شاهینی ها اگر نتوانند در این بازی امتیازی به دست آوردند صدر جدول را از دست خواهند داد.

شاهین بوشهر در حالی به مصاف حریف خود می رود که در چند هفته گذشته خود نتایج قابل قبولی کسب کرده و متحمل شکست نشده است و در آخرین بازی خود که در انزلی میهمان ملوان بود توانست با یک امتیاز به خانه باز گردد.

تیم پرسپولیس پاکدشت هم که اولین سال حضور خود را در لیگ یک تجربه می کند به کمک بازیکنان با تجربه خود هفته های گذشته نتایج خوبی را کسب کرده و جزء بالا نشینان لیگ می باشد.

گفتنی است،تیم شاهین شهرداری تا اینجای فصل با کسب ۲۷ امتیاز در صدر جدول و پرسپولیس پاکدشت هم با ۲۶ امتیاز و یک بازی، کمتر نسب به شاهین بوشهر در رده دوم جدول قرار دارد.

خبرنگار : فرشاد خاکباز