۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
پیش بازی دیدار تیمهای شهرداری ماهشهر و گل گهر سیرجان

مچ گیری مهابادی و وینگو در بندر

گل گهر برای رسیدن به صدر در ماهشهر بدنبال کسب سه امتیاز دیدار مقابل شهرداری ماهشهر خواهد بود .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۰۱۳۵

به " گزارش دی اسپورت " ، در یکی از دیگر از دیدارهای مهم هفته شانزدهم تیم فوتبال شهرداری ماهشهراز ساعت 14:30 در ورزشگاه شهدا  به مصاف دیگر تیم مدعی لیگ گل گهر سیرجان خواهد رفت .

شاگردان داوود مهابادی در حالی به مصاف حریف سیرجانی خود می روند که در هفته گذشته با نتیجه 3 بر 2 در تهران مغلوب بادران شدند و نیاز مبرم به برد خانگی مقابل گل گهر خواهند داشت .

مچ گیری مهابادی و یونگو در بندر

اما مهمان فردای ماهشهری ها که از مدعیان صعود بشمار می رود 4 هفته است که رنگ برد را ندیده و آخرین پیروزی این تیم در مقابل حریف خوزستانی کارون اروند خرمشهر بوده و آنها مصمم هستند که این طلسم را در مقابل دیگر تیم خوزستانی باطل کنند تا بار دیگر به صدر جدول برگردند.

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم جایگاه متفاوتی در جدول دارند و تیم فوتبال شهرداری ماهشهر میزبان دیدار فردا در 13 بازی گذشته خود 13 امتیاز کسب کرده و در جایگاه دوازدهم ایستاده و بدنبال برد در این دیدار و فرار از منطقه سقوزط خواهد بود .

مچ گیری مهابادی و یونگو در بندر

اما گل گهر مدعی صعود به لیگ برتر با 4 تساوی اخیر همچنان در تعقیب صدرنشینی خواهد بود که شاگردان وینگو در 13 بازی انجام داده خود 26 امتیاز کسب کرده اند و در فاصله یک امتیازی شاهین صدرنشین قرار دارند .

کوبل داوری : 

این دیدار حساس را آقایان حسین زمانی به کمکهای رحیم حاجیلو ، عبدالعلی شکرگزار و میثم حیدری بر عهده دارند که رحیم مهرپیشه در امر ناظری آنها را همراهی خواهد کرد .

ترند های روز