۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸
مهاجمان قشقایی لایق بازی در لیگ برتر هستند؛

افاضلی : در نیم فصل دوم تیم را تقویت می کنیم

سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر با انتقاد از چمن ورزشگاه پارس شیراز گفت: کیفیت چمن چنین ورزشگاه زیبایی که به کنفدراسیون فوتبال اسیا برای میزبانی جام ملت ها معرفی شد، مناسب نیست و باید ترمیم شود.
کد خبر: ۹۰۱۵۲
به گزارش"دی اسپورت"، هومن افاضلی شنبه پس از شکست برابر تیم قشقایی شیراز با بیان اینکه ۱۱‌ بازیکن از تیم ما جدا شدند، گفت : هفت بازیکن با مربی قبلی از تیم جدا و دو بازیکن محروم شدند و چند بازیکن مصدوم هم روی دست ما مانده است که با توجه به این شرایط قطعا در نیم فصل دوم تیم را تقویت خواهیم کرد.

افاضلی ادامه داد : بازی نزدیکی را با تیم قشقایی انجام دادیم اگر چه این تیم چهار بازیکن خوب در فاز تهاجمی دارد که می توانند در لیگ برتر بازی کنند و همین امر کار را برای حریفان سخت خواهد کرد.

سرمربی تیم کارون با اشاره به اینکه تیم قشقایی از یک مربی جوان و خوب استفاده می کند، اظهار داشت: هم اینک در رقابت های لیگ برتر و دسته یک مربیان جوانی کار می کنند که باید قدر آنها را بیشتر بدانیم و اجازه دهیم با انگیزه ای که دارند کارشان را دنبال کنند و این فرصت خوب را از آنها نگیریم.

سرمربی اروند بیان داشت : پس از اینکه گل خوردیم طبیعی بود که به دنبال گل مساوی باشیم و از این رو در نیمه دوم نیز هر دو تیم خوب بازی کردند و به تیم حریف تبریک می گویم.
منبع: ایرنا
ترند های روز