۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
پیش بازی دیدار تیمهای اکسین البرز و شهرداری تبریز

اکسین و سه امتیاز برای حضور در جمع مدعیان

تیم فوتبال اکسین با حضور سرمربی جدید خود بدنبال حضور در جمع مدعیان با شکست تیم شهرداری تبریز خواهد بود .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۰۱۳۱
به " گزارش دی اسپورت " ، روز دوم از هفته شانزدهم لیگ دسته اول کشور عصر فردا با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در نخستین بازی تیم فوتبال اکسین البرز از ساعت 14 و در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان شهرداری تبریز خواهد بود .

اکسین با آمدن سید مجتبی حسینی روند رو به جلویی را در پیش گرفته و این در حالی است که آنها در بازی قبلی خود در هفته چهاردهم  با شکست کارون اروند خرمشهر و با روحیه ای مضاعف در دیدار فردا به مصاف شهرداری تبریز خواهند رفت.

اکسین و سه امتیاز برای حضور در جمع مدعیان

تیم پرستاره کرجی قطعاً حضور در رده های بالایی جدول را هدف قرار داده و قصد دارد با یک ریکاوری روحی در نیم فصل دوم  پرقدرت در ادامه رقابت ها ظاهر شود.

اما تیم تبریزی شهرداری با جعفری مربی کار بلد خود علیرغم مشکلات بسیار زیاد مالی نتایج خوبی کسب کرده و در این دیدار هم بدنبال توقف اکسینی هاست تا یقه دیگر تیم مدعی را بگیرد.

اکسین و سه امتیاز برای حضور در جمع مدعیان

شهرداری چی ها در حالی به مصاف میزبان خود خواهند رفت که در هفته قبل مس کرمان دیگر تیم مدعی لیگ را در خانه متوقف کردند تا ثابت کنند در مقابل تیم های پرمهره به راحتی پا پس نمی کشند .

گلزنان برتر این دیدار :

در دیدار فردا دو تیم محمد ابراهیمی از اکسین البرز و فرشاد بیابانی از شهرداری تبریز با سه گل بهترین گلزنان دو تیم هستند و نگاه ها به سوی این دومهاجم دوخته خواهد شد .

اکسین و سه امتیاز برای حضور در جمع مدعیان

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم جایگاه متفاوتی در جدول رده بندی لیگ دارند و اکسین البرز میزبان دیدار فردا در 13 بازی گذشته خود صاحب 20 امتیاز شده تا جایگاه ششمی جدول را به خود اختصاص دهد.

اما شهرداری چی های تبریز با همین تعداد بازی 14 امتیازی هستند تا در جایگاه دوازدهم جدول جا خوش کنند که قطعاً برای صعود به رده های بالایی جدول نیاز مبرم به برد در این دیدار خواهند داشت .

اکسین و سه امتیاز برای حضور در جمع مدعیان

کوبل داوری :

این دیدار را آقایان وحید کیهانی به کمکهای امید افخمی ، هاشم خدابنده لو و پیمان ساری اصلانی قضاوت خواهند کرد که ناظر داوری نیز عبدالرسول استادزاده از بوشهر خواهد بود .