۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
پیش بازی ملوان بندرانزلی - نود ارومیه؛

مصاف قوهای خسته انزلی مقابل نود ارومیه

قوهای خسته انزلی عصر فردا درخانه به مصاف حریف ارومیه ای خود خواهد رفت.
کد خبر: ۹۰۴۴۶
به گزارش"دی اسپورت" از سری مسابقات لیگ دسته اول هفته هفدهم تیم ملوان بندرانزلی عصر فردا در ورزشگاه تختی میزبان نود ارومیه است.

شاگردان احمد زاده علارغم بازی های خوبی که در هفته های گذشته داشته اند تا به اینجای فصل نتوانسته اند نتایج قابل قبولی را کسب کنند تا در قعر جدول حال و روز خوبی نداشته باشند.

قوهای سفید انزلی که سال های زیادی را در لیگ برتر فوتبال کشور سپری می کردند حالا در یه سطح پایین تر باید از نام بزرگ ملوان دفاع کنند و حداکثر امتیاز را در مقابل نود به دست آورند.

نود ارومیه در حالی برابر ملوان صف آرایی خواهد کرد که اولین سال خود را در لیگ یک تجربه می کند و تا اینجای فصل با عملکرد نسبتا" قابل قبولی در میانه جدول جایی برای خود دست پا کرده است.

وضعیت خط حمله و دفاع هر دوتیم :

تیم ملوان با وجود اینکه در قعر جدول قرار گرفته اما نسبت به تیم های پایین جدولی در دفاع خوب بوده و تنها ۱۵ گل دریافت کرده است و در خط حمله هم تا به اینجای فصل روند متوسطی داشته و ۱۳ گل وارد دروازه حریفان خود کرده است.

اما در مقابل تیم نود ارومیه با اینکه در میانه جدول تکیه زده اما خط دفاعی این تیم ضعیف و متزلزل نشان داده و با ۲۳ گل خورده دومین تیمی بوده که بیشترین گل را در این فصل دریافت کرده است این تیم در خط حمله هم عملکرد خوبی نداشته و تنها ۸ گل در این فصل به ثمر رسانده است.

در جدول رده بندی تیم ملوان بندانزلی با کسب ۷ امتیاز در رده شانزدهم و نود ارومیه با ۱۴ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار را امید جمشیدی به همراه مهدی سیفی و دانیال باشنده به عنوان کمک های وی بر عهده خواهند داشت کریم اصغر زاده از استان آذربایجان شرقی نیز ناظر داوری این بازی خواهد بود.

نویسنده : فرشاد خاکباز
ترند های روز