۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
شهرداری گزینه اصلی صعود است؛

قاسمی : اگر اشتباهات داوری نبود با قهرمانی به تعطیلات می رفتیم

شهرداری بندرعباس نیم فصل نخست را با حضور در رده سوم جدول رده بندی به پایان رساند ولی عماد قاسمی، مدافع میانی این تیم معتقد است اگر اشتباهات داوری نبود با قرار گرفتن در جایگاه نخست به تعطیلات می رفتند.
کد خبر: ۹۰۵۷۱
عماد قاسمی، مدافع میانی شهرداری بندرعباس در مورد نتایج نیم فصل نخست شهرداری بندرعباس به خبرنگار دی اسپورت گفت: تیم ما از ابتدای فصل با آمدن آقای برهانی و جذب بازیکنان باتجربه نشان داد که به دنبال چیزی جز صعود نیست‌. در نیم فصل اول هم از همان بازی نخست عملکرد خوبی را ارائه دادیم ولی متاسفانه اشتباهات داوری و بعضاً بی دقتی خودمان موجب شد تا نتوانیم در بعضی مسابقات نتایجی که باید را کسب کنیم.

مدافع میانی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه نظارت در لیگ های پایین بسیار کم است، ادامه داد: من بیش از ۱۰ سال است که در لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو بازی کرده ام و آن چیزی که من دیده و لمس کرده ام این است که هر چه به سطح پایین تری از لیگ برسیم نظارت مسولین برگزاری کمتر می شود.

قاسمی در مورد داوری نیم فصل نخست مسابقات گفت: اینکه بخواهم بگویم داوری ها صرفا بد یا خوب بوده، درست نیست ولی گویا سوت داوران برای تیم ها متفاوت است، به طوری که در مسابقات خودمان دیده ام که مثلاً خطایی که داور در محوطه جریمه ما پنالتی اعلام کرده را در محوطه جریمه حریف تمارض تشخیص داده است. گویا قانون داوری برای برخی از تیم ها فرق دارد.

مدافع سابق مس کرمان، نساجی در پایان گفت: تیم ما با کادرفنی و بازیکنان خوبی که دارد مدعی اصلی صعود است و به هواداران مان قول می دهم که کل مجموعه برای خوشحالی آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد. در پایان هم جا دارد از آقای برهانی، عالمی و سایر اعضای کادرفنی تشکر کنم زیرا با شاگردی آنها چیزهای جدیدی فوتبالم اضافه شده است.
ترند های روز