۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

باشی : برای کسب سه امتیاز مقابل سپیدار تلاش خواهیم کرد.

سمیه باشی : برای کسب اولین برد در لیگ برتر بانوان با تمام توان خود به مصاف حریف شمالی خواهیم رفت.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۰۷۱۰
باشی  : برای کسب سه امتیاز مقابل سپیدار تلاش خواهیم کرد.

به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی بوشهر در هفته سوم و در دومین دیدار پیاپی خارج از خانه خود در قائمشهر به مصاف تیم سپیدار مازندران خواهد رفت که سمیه باشی مربی این تیم در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت آخرین وضعیت ات تیمش را بیان نمود .

وی ضمن ابراز رضایت از شرایط آمادگی تیمش در آستانه دیدار با نماینده مازندران بیان داشت :

ما پس از دیدار با ذوب آهن راهی شمال شدیم و اردویی یک هفته ای را در قائمشهر برگزار کردیم که با انجام تمرینات منظم بازیکنان در وضعیت خوبی بسر می برند و آماده بازی روز جمعه هستیم.

مربی پارس جنوبی در خصوص سپیدار ، حریف روز جمعه تیمش هم اضافه کرد : شناخت کافی  از این تیم نداریم ولی بصورت انفرادی برخی بازیکنان این تیم را میشناسم که فوتبالیست های قابلی هستند و برای مهار آنها برنامه خاصی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد : با توجه به شرایط زمین در منطقه شمال کشور این گونه تیمها راحت تر در زمین خوشان بازی می کنند که قطعاً کار سختی در پیش خواهیم داشت ولی برای کسب اولین برد با تمام قوا به میدان خواهیم رفت.

سمیه باشی در خصوص غایبین تیمش در دیدار روز جمعه هم اظهار داشت : ما در این بازی مژگان قریشی را بدلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی مابقی بازیکنان با آمادگی کامل در این دیدار حاضر خواهند شد .