۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
پیش بازی دیدار تیمهای شهرداری سیرجان و همیاری ارومیه

شهرداری بدنبال اولین برد ، کار سخت همیاری در سیرجان

شهرداری سیرجان در هفته سوم لیگ برتر بانوان در خانه به مصاف همیاری ارومیه خواهد رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۰۷۵۰
به " گزارش دی اسپورت " ، در دیگر دیدار هفته سوم لیگ برتر بانوان کشور و از ساعت 10 صبح فردا تیم فوتبال شهرداری سیرجان میزبان تیم همیاری ارومیه خواهد بود .

شهرداری سیرجان در حالی به مصاف حریف خود خواهد رفت که در دو بازی قبلی خود با نتیجه مشابه یک بر یک مقابل ملوان و راه یاب ملل مریوان متوقف شد تا در سومین گام بدنبال کسب پیروزی باشد .

شهرداری بدنبال اولین برد ، کار سخت همیاری در سیرجان

البته ناگفته نماند که این تیم خوب سیرجانی دو بازی سخت را پشت سر گذاشته و مصمم است با بردی روحیه بخش روند خوب خود را آغاز کند تا همچون سال قبل به عنوان مدعی خود را معرفی کند.


اما در آنسوی میدان همیاری ارومیه در هر شرایطی تیمی خوب و جنگنده نشان داده و در لیگ امسال علیرغم از دست دادن چند مهره خوب ولی در بازی قبلی تیمی مقتدر نشان داده که این کار را برای شهرداری سیرجان سخت خواهد کرد.


گلزنان برتر این دیدار :


همیاری با 6 گلی که وارد دروازه حریف شیرازی خود کرد دو بازیکن گلزن را تا پایان هفته دوم معرفی کرد که هدیه حسن زاده چهره شاخص همیاری و پدیده فصل قبل بهمراه آرزو غیبی با دو گل از گلزنان برتر این دیدار محسوب میشوند.


شهرداری بدنبال اولین برد ، کار سخت همیاری در سیرجان

جایگاه دو تیم در جدول :


شهرداری سیرجان با دو تساوی در ابتدای لیگ با دو امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت و همیاری ارومیه مهمان دیدار فردا با 3 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر بانوان کشور قرار دارند .


کوبل داوری :


این دیدار را خانم مهناز ذکایی به کمکهای سمیه براتیه ، سمانه رضایی و زهرا معتمدی قضاوت خواهند کرد .