۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
پیش بازی دیدار تیمهای پالایش گاز ایلام و ذوب آهن اصفهان

کار سخت ذوبی ها در ایلام ، شاگردان محمودی بدنبال هت تریک

تیمهای پالایش گاز ایلام و ذوب اهن اصفهان در دیاری سخت و نفسگیر به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۰۷۵۱
به " گزارش دی اسپورت " ، در دیگر دیدار حساس هفته سوم تیم فوتبال پالایش گاز ایلام در دیداری سخت و نفس گیر و از ساعت 10 صبح به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت .

پالایش گاز تیمی که در خانه خود به سختی شکست میخورد که سخت کوش و جنگنده نشان داده و در دیدار فردا نیز به دنبال امتیازات کامل این دیدار خانگی خواهد بود .


ایلامی در حالی سومین دیدار خود را در خانه برگزار می کنند که در هفته اول مقابل همیاری به سختی با نتیجه 2بر 1 پیروز شدند و در بم مقابل مدافع عنوان قهرمانی با 4 گل شکست را پذیرا شدند .

کار سخت ذوبی ها در ایلام


اما ذوبی های شهر اصفهان که لیگ امسال را بیان محمودی طوفانی آغاز کرد در دیدار هفته دوم به سختی با نتیجه 2 بر 1 از سد پارس جنوبی بوشهر گذشت.


ذوبی ها با حضور فاطمه عادلی ، پروین فرهادی زهرا پورحیدر و ... می خواهند روند خوب خود را با برتری مقابل پالایش گاز در ایلام ادامه دهند تا از کورس تیمهای مدعی لیگ عقب نمانند و بدنبال کسب سه امتیاز این دیدار خواهند بود .

کار سخت ذوبی ها در ایلام

یک مدافع گلزن اول این دیدار:


زهرا پورحیدر مدافع جسور ذوبی ها در دو دیدار گذشته از بهترین های تیمش بوده و علاوه بر وظایف دفاعی خود در فاز هجومی نیز موفق عمل کرده تا دو گل حساس برای تیمش به ثمر برساند و گلزن اول تیمش و دیدار فردا لقب بگیرد .


کوبل داوری :


این دیدار حساس را خانم مهسا قربانی سوت خواهد زد که بهاره سیفی ، سارا الماسی و فاطمه سپهری در امر قضاوت وی را همراهی خواهند کرد