۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
پیش بازی دیدار تیمهای آذرخش تهران و ملوان بندر انزلی

گلادیاتورهای زخمی به پایتخت رسیدند / با انگیزه همچون آذرخش

تیم های آذرخش تهران و ملوان بندر انزلی در یداری حساس به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۰۷۵۲
گلادیاتورهای زخمی به پایتخت رسیدند / با انگیزه همچون آذرخش


به " گزارش دی اسپورت " ، هفته سوم رقابت های لیگ برتر بانوان کشور با دیدار حساس تیمهای آذرخش تهران و ملوان بندر انزلی از ساعت 10 صبح در پایتخت پیگیری خواهد شد .

شاگردان معصومه بیات که در دیدار نخست در اصفهان به توپ بسته شدند در دومین دیدار به خوبی جبران مافات کردند و با دو گل سپیدار قائمشهر را شکست دادند تا با روحیه ای مضاعف به جنگ ملوانان زخم خورده بروند.


قوی سپید انزلی که لیگ امسال را با دو دیدار سخت و نفسگیر آغاز کرده در صدد است تا با برتری مقابل میزبان تهرانی خود به بردی روحیه بخش دست پیدا کند و دست پر به خانه برگردد.


گلادیاتورهای زخمی به پایتخت رسیدند / با انگیزه همچون آذرخش

شاگردان مریم ایراندوست در هفته دوم در دیدار بزرگ هفته علیرغم بازی خوبی که انجام دادند با یک گل مغلوب مهمان خود سپاهان اصفهان شدند.

گلزن برتر این دیدار :


سلاله شاطری هافبک خوب آذرخشی ها با دو گلی که به ثمر رسانده بهترین گلزن دیدار فردا خواهد بود و این بازیکن با دعوت به اردوی تیم ملی و قرار گرفتن در تیم منتخب هفته دوم از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است .


جایگاه دو تیم در جدول :


آذرخش با برد هفته گذشته سه امتیازی شد تا جایگاه هفتمی را بدست آورد و در صدد برد در دیدار فردا خواهد بود تا جایگاه خود را ارتقا بخشد .


اما هیچ وقت نمی توان تصور کرد که تا پایان لیگ ملوان چنین جایگاهی داشته باشد و قطعاً شاگردان ایراندوست خود را به عنوان مدعی معرفی خواهند کرد و از اینرو می خواهند با برد مقابل آذرخش استارت این مهم را بزنند.


گلادیاتورهای زخمی به پایتخت رسیدند / با انگیزه همچون آذرخش


کوبل داوری :


دیدار حساس تیمهای آذرخش تهران و ملوان بندر انزلی را خانم آسو جواهری به کمکهای ژاله طوفانپور ، ستاره تقدس و سیمین گوهری قضاوت خواهد کرد .