۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱

آخرین اخبار از بازی های دوستانه تیم های لیگ دو و سه

بازی های تدارکاتی عصر امروز بین تیم های لیگ دویی با برتری پرگل نفت امیدیه ، کاسپین قزوین و توقف پاس برابر حریفان پیگیری شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۳
به گزارش"دی اسپورت"، تیم های لیگ دویی برای آماده سازی جهت حضور در نیم فصل دوم رقابت ها در تعطیلات نیم فصل بازی های دوستانه ای را تدارک دیده اند تا علاوه بر اینکه در شرایط مسابقه قرار گیرند بازیکنان خود را نیز محک جدی بزنند عصر امروز نیز چند بازی دوستانه بین تیم های لیگ دویی برگزار شد که می خواهیم در ادامه مروری بر این مسابقات داشته باشیم :

داماش گیلان :

داماشی ها عصر امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت با نتیجه دو بر یک برابر شاگردان حسن اشجاری در تیم شهرداری آستارا به برتری دست یافتند.
جابر نصیری و علی آل کثیر دو گل داماش را به ثمر رساندند.

نفت امیدیه :

تیم فوتبال نفت امیدیه عصر امروز در دیداری تدارکاتی که به میزبانی نفتی ها و در ورزشگاه شهدای نفت برگزار شد با ۳گل محمود شریفی، سجاد عبدویی و شکرالله دهقان تیم دسته سومی استقلال ملاثانی را شکست داد.

پاس همدان :

تیم فوتبال پاس همدان نیز که در اصفهان اردو زده است عصر امروز در دیداری تدارکاتی برابر تیم دسته سومی سپاهان نوین اصفهان با تساوی یک بر یک متوقف شد‌ ؛ تک گل پاسی ها را امیر علیدادی در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند.

کاسپین قزوین :

تیم فوتبال کاسپین قزوین عصر امروز در دیداری دوستانه که به میزبانی کرجی ها برگزار شد برابر تیم دسته سومی شهدای رزکان کرج با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

آوالان کامیاران :

شاگردان حمید امامی نیز عصر امروز برابر تیم منتخب کرمانشاه با نتیجه پرگل ۶ بر صفر به برتری دست یافت

مهدی سرداری ۲گل ،کیوان مارابی ، سجاد برخورداری ، فرشاد کریمیان و امید صمدی گلزن های آوالان در این دیدار بودند.

ستاره سرخ کاشان :

تیم فوتبال ستاره سرخ کاشان عصر امروز در دیداری دوستانه تیم منتخب امید کاشان را با نتیجه دو بر یک شکست داد ، عباس طهماسبی دو گل کاشانی ها را به ثمر رساند.

دیدارهای تدارکاتی عصر فردا(دوشنبه ۳ دی ماه ۹۷) :

آرمان گهرسیرجان - مس نوین کرمان - ساعت ۱۴ - ورزشگاه نجف شهر

اکسین البرز - نیروی زمینی تهران - ساعت ۱۴ - ورزشگاه شریعتی کرج

پاس همدان - گیتی پسند اصفهان - ساعت ۱۴ - کمپ صفاییه

سه شنبه ۴ دی ماه ۹۷

سپاهان نوین اصفهان - پاس همدان - ساعت ۱۴ - کمپ صفاییه