۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

پاس در لیگ یک؛ دسته اول 19 تیمی نمی شود

وزیر ورزش و جوانان در دیداری که با قدیمی های پاس تهران داشته خواستار احیای این تیم شده و از حسین فرکی شخصا خواست ترتیبی اتخاد کند تا با حمایت نیروی انتظامی پاس تهران فعالیت خود را از دسته اول دوباره استارت بزند.
کد خبر: ۹۱۸۱۵


به گزارش «دی اسپورت»؛ به دنبال انتشار این خبر این زمزمه به وجود آمد که پاس فصل آینده میهمان رقابت های فوتبال قهرمای دسته اول باشگاه های کشور خواهد شد و تعداد تیم های دسته اولی به 19 تیم افزایش خواهد یافت اما یکی از مدیران سازمان لیگ برتر در این باره گفت: امکان اهدای امتیاز به تیم پاس تهران و یا هر باشگاه دیگری وجود ندارد و پاس تهران در صورتی که خواهان حضور در دسته اول باشد یا باید امتیاز بخرد یا از لیگ های پایین تر مسیر صعود به لیگ یک را طی کند. 

 

گفتنی است در حال حاضر بازی های دسته اول با حضور 16 تیم برگزار می شود اما در پایان فصل با سقوط یک تیم و صعود سه تیم از دسته دوم به دسته اول دوباره تعداد تیم های دسته اولی هجده تیم می شود. 

 

پاس تهران سال ها پیش به استان همدان منتقل شد اما اکنون وضعیت خوبی در فوتبال کشور ندارد بطوریکه نام این تیم نه در جمع تیم های لیگ برتری به چشم می خورد و نه دسته اولی. قرار است تیم در تهران با همان نام قدیمی یعنی پاس تهران استارت بزند.