۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
پیش بازی دیدار تیمهای ملوان بندر انزلی و سپیدار مازندران

انزلی چی ها بدنبال اولین برد خانگی در دربی شمالی ها

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در دومین دیدار خانگی خود در هفته چهارم لیگ برتر بانوان میزبان سپیدار مازندران خواهد بود .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۱۰۹۸
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بانوان کشور با برگزاری شش دیدار از فردا ( جمعه ) در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در یکی از حساسترین دیدارها تیم فوتبال ملوان بندر انزلی میزبان تیم بحران زده سپیدار قائمشهر خواهد بود .

ملوان و سپیدار از تیمهای تازه وارد لیگ امسال محسوب میشوند و دو تیم قبلا از شروع رقابت ها در تورنمنت چهارجانبه لیگ یک نیز به مصاف هم رفتند که با برد پر گل انزلی چی ها به اتمام رسید .


ملوان در شروع لیگ با دو حریف مدعی دست و پنجه نرم کرد که ماحصل آن یک تساوی بیرون از خانه و شکست خانگی مقابل سپاهان اصفهان بود .


انزلی چی ها بدنبال اولین برد خانگی در دربی شمالی ها


شاگردان مریم ایراندوست در سومین دیدار خود موفق شدند در تهران میزبان خود آذرخش را با 8 گل شکست داده تا با روحیه ای مضاعف به مصاف تیم پایین جدولی سپیدار بروند.


شاگردان سارا آذری در تیم فوتبال سپیدا لیگ امسال را با 3 شکست مقابل ذوب آهن ، آذرخش و پارس جنوبی استارت زدند که دو شکست این تیم خانگی بوده و بنظر میرسد این تیم کاری سخت مقابل حریفان خود دارد .


گلزن اول این دیدار :


سارا قمی بازیکن سرشناس فوتبال بانوان کشورمان و کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در 3 دیدار گذشته 6 گل برای انزلی چی ها به ثمر رسانده و بنظر میرسد در این دیدار نیز کار راحتی در پیش خواهد داشت و نگاه ها در این دیدار بسوی وی خواهد بود .


انزلی چی ها بدنبال اولین برد خانگی در دربی شمالی ها


جایگاه دو تیم در جدول :

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی میزبان این دیدار در سه دیدار قبلی خود موفق به کسب 4 امتیاز شده در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار بگیرد .

سپیدار مازندران همانطور که اشاره شد در سه دیدار قبلی خود متحمل شکست شده تا بدون امتیاز و به لطف گل خورده کمتر نسبت به حریف شیرازی خود در جایگاه یازدهم جاخوش کند .


کوبل داوری :


دربی شمالی های فوتبال بانوان کشور را خانم مهناز ذکایی سوت خواهد زد که در امر قضاوت وی را سیمین گوهری ، سحر بی باک و مریم قلی پور همراهی خواهند کرد .