۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

جعفری : مستحق برد در این دیدار بودیم

مرضیه جعفری : اگر دقت بیشتری می کردیم می توانستیم با نتیجه بهتری از زمین خارج شویم.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۱۱۱۴
جعفری : مستحق برد در این دیدار بودیم


به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال شهرداری بم موفق شد بازی بزرگ هفته چهارم لیگ برتر بانوان را در دربی حساس استان کرمان با نتیجه 2 بر 1 از آن خود کند که در پایان این دیدار مرضیه جعفری سرمربی بادانش بمی ها در گفتگو با دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود .

وی ضمن تمجید از بازی دو تیم در بازی امروز بیان داشت : دو تیم نمایش خوبی داشتند و ما در این دیدار فوتبالی تک ضرب با دوندگی در نقاط مختلف زمین را در دستور کار قرار داده بودیم و به پیروزی دست یافتیم.

وی تصریح کرد : در این دیدار دو موقعیت دروازه خالی داشتیم که مدافعان سیرجان توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند که اگر دقت بیشتری می کردیم می توانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم .

جعفری با براز نگرانی از مصدومیت بازیکن تیمش افزود : در همان ابتدای بازی زهرا سربالی با برخورد با بازیکن سیرجان از ناحیه دست مصدوم شد و مجبور شد بازی را با مصدومیت ادامه بدهد .

 سرمربی بمی ها در خصوص شهرداری سیرجان حریف امروز تیمش هم بیان داشت : ما سابقه چند سال بازی با سرجان را داشتیم ولی امروز این تیم پرقدرت مقابل ما ظاهر شد و حتی هواداران خود را نیز در اختیار داشت که با اتوبوس به بم آمده بودند .

وی در ادامه افزود : شهرداری سیرجان در این دیدار بازی مستقیم را در دستور کار قرارداده بود و سعی داشتند با ارسال توپ به مهاجمین خود به تیم ما ضربه بزنند که خط دفاعی ما هوشیارانه عمل کرد .

مرضیه جعفری ضمن تشکر از بازیکنان تیمش در پایان گفت : در مجموع از عملکرد تیم راضی هستیم و انشاالله با تلاش مجموعه تیمی بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم .