۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
مسئولان شهربابکی بازیکنان ما را هوایی کردند؛

میرسالاری : پیش قرارداد بازیکنانمان به زودی پرداخت می شود

سرمربی استقلال رامشیر از پرداخت پیش قرارداد بازیکنان این تیم پیش از بازی با شهرداری بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۱۹
به گزارش"دی اسپورت"، عباس میرسالاری در خصوص آخرین وضعیت تیمش پیش از شروع نیم فصل دوم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : نیم فصل اول نیم فصل سیاهی برای ما بود و در تعطیلات نیز کار خاصی را انجام ندادیم و به دلیل مشکلات مالی که در تیم ایجاد شده بود مجبور شدیم ۱۰ روزی از تمرینات دور بوده و به همین دلیل تمرینات را تعطیل کنیم.

میرسالاری ادامه داد : حدود پنج روزی است که تمرینات را شروع کرده ایم قول های مساعدی را از مسئولان برای برطرف کردن مشکلات مالی تیم گرفته ایم و همکاری و حمایت های خوبی از سوی نماینده رامشیر در مجلس شورای اسلامی شده و در این بین اعضای هیئت مدیره باشگاه نیز تلاش هایی زیادی را انجام داده اند.

سرمربی استقلال رامشیر افزود : در نیم فصل دوم ما با یک مدل جدیدی از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شدیم دلیل این موضوع مشکلات مالی باشگاه است که به همین خاطر نمی توانیم بازیکنی را جذب کنیم.

وی اضافه کرد : از سوی دیگر سه بازیکن کلیدی مان را در سه پست حساس از دست دادیم.

میرسالاری بیان داشت : همین سه بازیکنی که از ما جدا شدند درخواست مطالبات خود را کردند و برای اینکه باشگاه پولی به آنان نداشت پرداخت کند از تیم جدا و به تیم مس شهربابک پیوستند جالب است بدانید تیم شهربابک که در قعر جدول قرار دارد پیشنهاد مبلغ بالایی را به بازیکن ما داده و حتی مدعی شده آپشن هایی را هم به قرارداد آنان اضافه خواهد کرد البته به بازیکنان جدا شده حق می دهم که دنبال مطالبات خود باشند اما از بازیکنی که اهل خوزستان و با همین استقلال رامشیر در این سطح از فوتبال بازی کرد و شناخته شد توقع نداشتم که پول را به تیمی که در آن شناخته شده ترجیح دهد.

وی ادامه داد : با وجود مشکلات مالی نتوانستیم تمرین خوبی را انجام داده و بازیکنی را به جمع مان اضافه کنیم و در مقابل بازیکن نیز از دست دادیم حتی سفرمان به بندرعباس در هاله ای از ابهام قرار داشت که با پیگیری و کمک نماینده رامشیر در مجلس هزینه رفت و برگشت مان به صورت هوایی به بندرعباس تامین شد تا با آمادگی لازم و بدون خستگی به دیدار حساس نفت و گاز گچساران برویم.

او در خلال صحبت های خود نیز خبر خوشی را به بازیکنان و هواداران رامشیری داده و افزود : قرار است پیش از سفر به بندرعباس ۵۰ درصد پیش قرارداد بازیکنان به طور قطع به حساب آنان واریز شود تا بازیکنان با روحیه ای مضاعف برابر تیم قدرتمند شهرداری بندرعباس صف آرایی کنیم.

خبرنگار : بهنام کنارکوهی
ترند های روز