۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

آذری : نمایش امیدوار کننده ای مقابل ملوان داشتیم

سارا آذری : مقابل ملوان خوب بودیم و این نشان از پیشرفت سپیدار خواهد بود .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۱۱۶۵
آذری : نمایش امیدوار کننده ای مقابل ملوان داشتیم

به " گزارش دی اسپورت " ، سارا آذری سرمربی جوان تیم فوتبال سپیدار مازندران پس از شکست 4 بر 1 تیمش در انزلی مقابل ملوان اظهاراتش را در خصوص این دیدار بیان داشت .

سرمربی تیم فوتبال سپیدار مازندران ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در این دیدار به خبرنگار دی اسپورت گفت : ما در 20 دقیقه اول بازی خیلی خوب کار کردیم  ولی متاسفانه در 10 دقیقه پس از این تایم سه گل دریافت کردیم که اشتباهات فردی حاصل از کم تجربگی بازیکنان در این سه گل نقشی اساسی داشت .

وی تصریح کرد : در نیمه دوم به مراتب بهتر بودیم که یک گل زدیم و موقعیت خوب گلزنی را نیز خلق کردیم  و کمی دقت می توانستیم با نتیجه بهتری زمین را ترک کنیم .

آذری : نمایش امیدوار کننده ای مقابل ملوان داشتیم

وی در ادامه اظهاراتش بیان نمود : ما در لیگ یک با 9 گل مغلوب ملوان شدیم و این نشان از پیشرفت تیم ما طی بازیهای اخیر است و سعی خواهیم کرد در ادامه روندی خوب داشته باشیم .

آذری در خصوص سیستم بازی بازیکنان تیمش هم افزود : ما تیمی هستیم که روی زمین فوتبالی بهتر به نمایش خواهیم گذاشت و گلی هم که به ملوان زدیم نتیجه یک کار تاکتیکی خوب بود .

سارا آذری در پایان با ابراز امیدواری از برطرف کردن نقاط ضعف تیمی اش اظهار داشت : روی توپ های ارسالی عملکردی خوبی نداریم که در دیدار مقابل پارس جنوبی بوشهر نیز از جمله عواملی بود که متحمل چنین شکست سنگینی شدیم .