۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

خدایار : آماده دیدار مقابل راه یاب هستیم / هیچ حمایتی از سوی مسئولین نمی شویم

رجب خدایار : تیم به لحاظ شرایط روحی و روانی آماده دیدار فردا خواهد بود .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۱۱۹۰
خدایار : آماده دیدار مقابل راه یاب هستیم / هیچ حمایتی از سوی مسئولین نمی شویم


به " گزارش دی اسپورت " ، پس از لغو دیدار آذرخش مقابل راه یاب ملل مریوان این تیم به تهران برگشت تا تمرینات خود را از سر بگیرد که با اعلام سازمان لیگ این بازی فردا ( دوشنبه ) در شهریار برگزار خواهد شد . برای اطلاع از آخرین وضعیت تیم پایتخت نشین ناصر خدایار مدیرعامل این باشگاه در گفتگو با دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود :


ایشان در خصوص دیدار با ملوان که منجر به شکست سنگین این تیم شد بیان داشت : مقابل تیم شمالی خوب نبودیم و به نوعی بازیکنان با توجه به جوان بودن و کم تجربگی استرس داشتند و نتوانستند تاکتیک های کادر فنی را در زمین مسابقه اجرا کنند.


ایشان در ادامه افزود : پس از دیدار مقابل ملوان تمرینات خوبی را به لحاظ روحی ، روانی و تاکتیکی پشت سر گذاشتیم و شاهد کم شدن اشتباهات بازیکنان هستیم .


مدیرعامل باشگاه آذرخش گریزی به حضور خانم مهناز افشار در جمع بازیکنان تیمش هم زد و در این خصوص اظهار داشت : من تشکر ویژ های از این سوپر استار سینما دارم که به عنوان یاردوازدهم ما را همراهی کردند و لطف ایشان شامل حال ما شد که با حضورشان در ورزشگاه به بازیکنان انگیزه دادند.


وی تصریح کرد : دعوت از ستاره های سینما کار هر تیمی نیست و فقط استقلال و پرسپولیس قادر به انجام چنین مهمی هستند که باشگاه آذرخش موفق به انجام چنین حرکتی شد .


خدایار ضمن گلایه از مسئولین شهر تهران در خصوص عدم حمایت از تنها تیم لیگ برتری بانوان هم بیان داشت : ما از طرف هیچ ارگان و سازمانی حمایت مالی و معنوی نمی شویم که به واقع در تهران بزرگ غریب هستیم .


رجب خدایار در پایان اظهاراتش گفت : در شهرستان های حتی کوچک از تیم ها حمایت می شود ولی در پایتخت چنین چیزی دیده نمی شود و ما نیاز به حمایت مسئولین داریم .

ترند های روز