۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

سرمربى مس كرمان : با بازیکنان مدنظر در حال مذاکره هستیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: در نیم فصل اول یک امتیاز از اهداف مان بیشتر کسب کردیم.
کد خبر: ۹۱۲۶۵
به گزارش"دی اسپورت"، نادر دست نشان در مورد وضعیت تیم فوتبال مس کرمان گفت :  در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم و از برنامه‌ای که داشتیم هم یک امتیاز بیشتر کسب کردیم. طبق برنامه ما باید از هر دو بازی ۴ امتیاز می‌گرفتیم که با توجه به ۹ بازی خارج از خانه و ۶ بازی خانگی ۲۷ امتیاز می‌گرفتیم اما ما ۲۸ امتیازی هستیم. با این حال دو رقیب ما خیلی خوب کار کردند. استقلال جنوب تهران  و گل گهرسیرجان در رده‌های بالاتر از ما قرار گرفتند.در نیم فصل دوم به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود هستیم و در حال حاضر هم اردویی ۵ روزه در جزیره کیش برگزار کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در مورد نفرات جدا شده از تیم مس گفت: حامد محمودی و سجاد حیدری در تمرینات ما حاضر نمی‌شوند و از تیم جدا خواهند شد. علیرضا آرتا بازیکن تیم امید ایران هم به احتمال زیاد از تیم مس می‌رود البته او در حال حاضر در اردوی تیم ما حاضر است. آرتا بازیکن کرمانی است که حاصل آکادمی باشگاه مس بوده و تلاش می‌کنیم او را حفظ کنیم اما از تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد دارد. ضمن اینکه باید بگویم این بازیکن در نیم فصل اول خیلی به کار ما نیامد یا مصدوم بود یا در اردوی تیم امید حضور داشت!

سرمربی مس کرمان در مورد اینکه تصور می‌کند تیمش به لیگ برتر صعود کند، اظهار داشت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به لیگ برتر برسیم در نیم فصل اول دو بازی بد داشتیم اول باخت به استقلال جنوب تهران که نباید می‌باختیم و آن شکست دلایل خودش را داشت و دوم مساوی مقابل تیم نود ارومیه که ما را غافلگیر کرد. 

دست نشان در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: می‌خواهیم ۶ بازیکن مد نظرمان را بگیریم. با برخی از بازیکنان هم صحبت کرده‌ایم. برخی مشکل رضایت‌نامه دارند برخی هم در باشگاه های دیگر شرایط خوبی از نظر مالی ندارند و می‌خواهند جدا شوند.
منبع: فارس