۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵

عبدالصمد احمدی : نیم فصل دوم نتایج خوبی را خواهیم گرفت

دروازه بان جدید نود ارومیه گفت : با توجه به برطرف شدن مشکلات باشگاه نود ارومیه و با تلاش کادرفنی و بازیکنان نیم فصل دوم نتایج خوبی خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۱۵۳۳
به گزارش"دی اسپورت"، عبدالصمد احمدی دروازه بان جدید نود ارومیه در سال ۱۳۷۰ در بوشهر چشم به جهان گشوده و در شهر شیراز دوران نوجوانی و جوانی خود را سپری کرده است.

او در خصوص شروع دوران حرفه‌ای خود می‌گوید : کار خود را از ۱۱ سالگی با باشگاه برق شیراز شروع کرده و تا چندین سال در رده‌های سنی مختلف این تیم وظیفه حفاظت از دروازه را داشتم؛ در ادامه زندگی ورزشی خود نیز ۲ سال در تیم گل گهر سیرجان، یک سال و نیم در نفت و گاز گچساران و یک سال در شهرداری بندرعباس حضور داشتم.

دروازه بان جدید نود ارومیه در رابطه با نتیجه گیری این تیم در نیم فصل اول گفت : تیم نود با توجه به مشکلات ابتدای فصل و مسائل مالی شرایط سختی را تجربه کرد اما عملکرد مناسب مدیریت، کادر فنی و بازیکنان با تجربه این تیم بر مشکلات غلبه کرده و باعث شدند تا نتایج نسبتا مناسبی به دست آید.
 
احمدی ادامه داد : با توجه به برطرف شدن مشکلات تیم که اکثرا مالی بوده و همچنین حضور بازیکنان توانمند و جذب چند بازیکن باتجربه و همچنین تجربیات آقای بیاتلو و تلاش کادر مدیریتی و از همه مهم‌تر حمایت مسئولان و هواداران در نیم فصل دوم نتایج بهتری به دست خواهد آمد.
ترند های روز