۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

حاتم نژاد : به چیزی جز برد مقابل ملوان فکر نمی کنیم

زهرا حاتم نژاد : ما با تمام توان و با روحیه ای مضاعف به انزلی می رویم و بدنبال کسب سه امتیاز این دیدار خواهیم بود .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۱۳۰۱

حاتم نژاد : به چیزی جز برد مقابل ملوان فکر نمی کنیم

به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال راه یاب ملل مریوان در دیدار پر گل و معوقه از هفته چهارم لیگ برتر روز گذشته موفق شد با 10 گل آذرخش تهران را شکست دهد که در این دیدار زهرا حاتم نژاد مهاجم این تیم ستاره تیمش بود و 5 گل به ثمر رساند که وی در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود :

حاتم نژاد ضمن تمجید از بازی هجومی بازیکنان تیمش فرمود : ما در ابتدای لیگ امسال تیم را دور بستیم و برخی بازیکنان به تازگی به جمع ما اضافه شدند و تمرینات زیادی با هم نداشتیم ولی خوشبختانه بازی به بازی بهتر می شویم و در این دیدار هم نمایشی هجومی ارائه دادیم .


وی در ادامه افزود : آذرخش تیمی جوان است و در آینده جواب خواهد داد ولی ما با تجربه تر عمل کردیم و از بازیکنان ملی پوش خود بهره می بردیم.


مهاجم گلزن راه یاب در خصوص کسب عنوان خانم گلی لیگ امسال اظهار داشت : من قطعاً به این مهم فکر می کنم چون مدیران باشگاه با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش و هزینه می کنند و هم برای موفقیت در لیگ هم قسم هستیم.

وی تصریح کرد : از مسئولین سازمان لیگ گله مند هستیم که به عنوان دومین گلزن لیگ برتر جزء کاندیدهای مراسم بهترین ها نبودم و هیچ وقت باعث و بانی این کار را نمی بخشم چون هیچ دلیل قانع کننده ای برای این کارشان نداشتند ولی خدا از حق کسی نمی گذرد.

زهرا حاتم نژاد در خصوص بازی حساس روز جمعه مقابل ملوان بندر انزلی هم گفت : ما پس از بازی مقابل آذرخش اردوی چند روزه در انزلی خواهیم داشت و در این دیدار نیز به هیچ چیز جز برد فکر نخواهیم کرد و با توکل به خدا و همت بچه ها با دست پر از انزلی بر خواهیم گشت .
ترند های روز