۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
پیش بازی دیدار تیمهای سپاهان اصفهان و شهرداری بم

جدال سنگین 5 ستاره ها با شیر زرد در زایندرود

تیم های سپاهان اصفهان و شهرداری بم در حساسترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر بانوان به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۱۴۳۷
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر بانوان کشور از فردا ( جمعه ) با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در حساسترین دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان در صفائیه میزبان شهرداری بم خواهد بود .

سپاهان و شهرداری بم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم در هفته چهارم به بردی ارزشمند و روحیه بخش دست یافتند تا با روحیه ای مضاعف فینال زودهنگام لیگ را برگزار کنند .


سپاهان میزبان دیدار فردا در ارومیه با دبل هاجر دباغیان و مانیا آسادوریان موفق شد تیم خوب همیاری را شکست دهد تا آماده این دیدار حساس مقابل تیم پنج ستاره لیگ باشد .

جدال سنگین 5 ستاره ها با شیر زرد در زایندرود

اما شاگردان مرضیه جعفری مربی با دانش بمی در دربی حساس استان کرمان دست به کار بزرگی زدند و با گلهای زهرا قنبری و سمانه چهکندی شهرداری سیرجان را شکست دادند.


حضور ملی پوشان دو تیم در دیدار فردا بر زیبایی های این دیدار دو چندان خواهد کرد و تقابل خط میانی دو تیم و جدال زهرا قنبری خانم گل در مقابل دیوار دفاعی سپاهان از جذاب ترین جدال های این دیدار خواهد بود .

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

دو تیم رقابت شدیدی در خط دفاعی دارند و در پایان هفته چهارم فقط یک گل دریافت کرده اند و در واقع خط دفاعی دو تیم با حضور هاجر دباغی و زهرا قنبری در این دیدار محک جدی خواهند خورد و عیار این خط با حضور بازیکنان گلزن دو تیم مشخص خواهد شد .


اما در فاز هجومی برتری از آن بمی هاست و این تیم با 28 گل زده هجومی ترین خط حمله لیگ را دارا می باشد و این در حالی است که سپاهانی ها 13 گل به ثمر رسانده اند .

جدال سنگین 5 ستاره ها با شیر زرد در زایندرود

گلزن برتر این دیدار :


بدون شک زهرا قنبری بهترین گلزن این دیدار تمام نگاه های به او دوخته خواهد شد . مهاجمی که در 4 دیدار قبلی 15 گل به ثمر رسانده و این یعنی زنگ خطر برای شیرهای زرد اصفهانی که قطعاً سمیه شهبازی و همکارانش در کادر فنی برای مهار این مهاجم گلزن برنامه خاصی خواهند داشت .


کوبل داوری :


این دیدار حساس و جذاب را سلما رضوی سوت خواهد زد که در امر داوری انسیه مافی تژاد ، ستاره تقدس و زهرا معتمدی وی را همراهی خواهند کرد .