۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
پس از اتفاقات رخ داده در اهواز؛

عباس راکی از دنیای داوری خداحافظی کرد

داور ایذه ای فوتبال ایران ضمن عذر خواهی از جامعه فوتبال از دنیای داوری خداحافظی کرد
کد خبر: ۹۱۴۵۳
به گزارش"دی اسپورت"، عباس راکی که چندین سال در لیگ‌ یک و دو فوتبال قضاوت های خوبی داشت و در فینال جام حذفی ایران نیز داور چهارم بود با توجه به اتفاقات دیروز تست در اهواز ضمن عذر خواهی از دنیای داوری خداحافظی کرد.

راکی با بیان اینکه آقای قاسم واحدی رابطه خوبی با من نداشت اظهار داشت: الان دو سال است که وی با من مشکل دارد و علیرغم اینکه با توجه به ذهنیت های گذشته قبل از این چند تن از بزرگان داوری از آقای واحدی خواستن که مشکلات گذشته را فراموش کند اما وی اعلام کرد دنبالش هستم و نمی گذارم قبول شود

وی در ادامه تصریح کرد: قبل از شروع تست آقایان نبهانی، سنکاشکن و حاجی پور سمت واحدی رفتند که وی گفت راکی را اخراج میکنم که آقای نبهانی به نشان اعتراض به واحدی گفت : راکی خطا نکرده که در جواب این اعتراض واحدی الفاظ زشت و رکیکی زد که من فقط وی را هُل دادم سپس با چوب به سمت من حمله ور شد که همه حاضرین شاهد این موضوع هستند.

راکی گفت: دو سال است که آقای واحدی و احمدی نه بلکه من با چند داور دیگر از جمله طوری، بنیادی فر و ... مشکل دارد اما متاسفانه کسی نیست به این موضوع ورود کند.

عباس راکی در پایان افزود: حال با توجه به اینکه کسی ورود نکرد ضمن عذر خواهی از جامعه داوری و فوتبال از دنیای داوری خداحافظی میکنم تا آقایان به آنچه که دوست دارند برسند.