۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱

خادمی : شاهکار داور باید در کتاب گینس ثبت شود!

سرمربی خیبر خرم آباد ضمن انتقاد از عملکرد داور مسابقه تیمش با نیروی زمینی تهران خواستار استفاده از داوران باتجربه در مسابقات شد.
کد خبر: ۹۱۴۶۳
به گزارش"دی اسپورت"، مهرداد خادمی در خصوص بازی تیمش برابر نیروی زمینی تهران در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : در بازی مقابل نیروی زمینی یک بازی بسیار زیبا و فراتر از لیگ دسته دوم را ارائه دادیم اگر داور دقت و تمرکزی بیشتری در بازی داشت هر سه امتیاز بازی متعلق به ما بود.

خادمی ادامه داد : متاسفانه داور با سوت های اشتباه خود باعث شد تا سه امتیاز بازی را که تا دقیقه ۹۵ وقت اضافه در چنگ داشتیم به راحتی از دست بدهیم.

او افزود : صحنه گل دوم تیم حریف کاملا آفساید بود که داور گل تیم حریف را سالم اعلام کرد که باید این شاهکار داور در کتاب گینس ثبت شود.

سرمربی خیبر ادامه داد : داور در نیمه دوم به دروازه بان ما به دلیل اتلاف وقت دوبار کارت زرد نشان داد اما به گفته ناظر داوری و کارشناسان دروازه بان ما به دنبال اتلاف وقت نبود.

ایشان بیان داشت : بارها اکثر مربیان لیگ دو بر عملکرد داوران انتقاد کرده و خواهان نظارت بر عملکرد داوران شده اند اما متاسقانه هیچ گونه نظارتی بر عملکرد داوران در لیگ دسته دوم نشده است.

خادمی اضافه کرد : جالب است که یک داور در طول ۱۴ بازی برگزار شده سه بار برای بازی های ما قضاوت داشته که در هر سه بازی تیم مان از اشتباهاتش ضربه خورده است.

سرمربی خیبر تصریح کرد : میانگین سنی تیم خیبر در این بازی ۲۲ سال بود که یکی از آن بازیکنان زیر ۲۲ سال دروازه بان مان بود که عملکرد فوق العاده ای در این بازی داشت.

او افزود : دنبال بهانه جویی نیستم اما اگر دپارتمان و کمیته داوران نظارت و پیگیری بیشتری بر لیگ دو داشته باشند و از داوران باتجربه استفاده کند شاهد ضایع شدن حق تیمی نخواهیم بود.


وی بیان کرد : تیم خیبر نسبت به نیم فصل اول کاملا متحول شده و یک تیم بومی و کاملا جوانی شده است طی روزهای آینده نیز چند بازیکن به تیم خیبر اضافه خواهند شد.

 او گفت : بازی مقابل نیروی زمینی برای ما تمام شد و تمام فکر ما بر روی بازی با مس شهربابک است این تیم در بازی های پایانی نیم فصل نتایج خوبی کسب کرده اند و کاملا تیمی قابل احترامی هستند.

ایشان عنوان کرد : بعد از بازی مقابل نیروی زمینی تمرینات را از سر گرفتیم تا برای دیدار مقابل مس شهربابک آماده شویم من از تک تک بازیکنانم رضایت کامل دارم و با توانایی هایی که در آنان می بینم مطمئنم در ادامه نتایج بهتری خواهیم گرفت. 

وی در پایان گفت : هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و نباید امتیازی از دست داده شود خوشبختانه تمرینات منظم و شادابی را پشت سر می گذاریم و از همه هواداران فهیم و پرشور خیبر تقاضا داریم در ادامه لیگ بیشتر از گذشته از تیم حمایت کنند و تا پایان لیگ کنارمان باشند.
ترند های روز