۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
کاپیتان شهدای بابلسر؛

شفاعی : برای برد به مصاف خیبر خرم آباد می رویم

فرهاد شفاعی کاپیتان شهدای بابلسر گفت : برای کسب پیروزی و سه امتیاز بازی به مصاف خیبر خرم آباد می رویم.
کد خبر: ۹۰۱۲۶
به گزارش"دی اسپورت" ، از سری مسابقات لیگ دسته دوم در هفته سیزدهم،دوشنبه ۱۹ آذر تیم شهدای بابلسر در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان خیبر خرم آباد است.

به همین بهانه سراغ کاپیتان تیم فوتبال شهدای بابلسر رفتیم تا با وی گفتگویی داشته باشیم فرهاد شفاعی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : بازیکنان تیم از آمادگی روحی و بدنی زیادی برخوردار هستند که مطمئنا با حمایت هوادارانمان در خانه می توانیم به پیروزی و کسب سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

شفاعی ادامه داد : از نظر مالی مشکلاتی داریم که مسئولین قول حمایت و حل این مشکلات را داده اند و تا به اینجای فصل بازیکنان تنها ۱۵ درصد قرارداد های خود را دریافت کرده اند.

کاپیتان شهدای بابلسر افزود : از مسئولین مازندران گلایه مند هستیم که چرا هیچ حمایتی از این تیم صورت نمی گیرد واقعا تیم شهدای بابلسر نیاز به حمایت دارد به خصوص اینکه تمامی بازیکنان این تیم از جوانان مازندران هستند.

وی در خصوص وضعیت ورزشگاه علیزاده گفت : به دلیل بارندگی های زیاد چمن وضعیت نسبتا نامطلوبی دارد که امسال با تلاش مسئولین ورزشگاه نسبت به سال های گذشته چمن کیفبت بهتری پیدا کرده است.

او در پایان در خصوص بازی این هفته تیمش با خیبر خرم آباد بیان داشت : تا حدودی از تیم خیبر خرم آباد شناخت داریم که انشالله با یاری خداوند و هواداران پرشوری که داریم بتوانیم در خانه سه امتیاز بازی را به دست آوریم و تا پایان فصل نتایج خوبی کسب کنیم و در جدول در جایگاه قابل قبولی قرار بگیریم که شرمنده هوادارانمان نشویم.

لازم به ذکر است؛ تیم شهدای بابلسر در این بازی دفاع وسط خود مجید رضانژاد را به علت سه کارته بودن در اختیار ندارد.

خبرنگار : فرشاد خاکباز
ترند های روز