۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰

فراهانی : مجوز بازی در ورزشگاه های غیر استاندارد صادر نمی شود

مسئول برگزاری مسابقات ضمن قدردانی از همکاری هیئت فوتبال استان ها و باشگاه های حاضر در مرحله نهایی لیگ سه بر برگزاری مسابقات در ورزشگاه های استاندارد تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۷۱۹
به گزارش"دی اسپورت"، امیرحسین فراهانی در خصوص شرایط ورزشگاه های میزبانی تیم ها در مرحله نهایی لیگ سه اظهار داشت : طی جلسه ای که با جناب بهاروند رئیس سازمان لیگ و فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان داشتیم برای برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت تر مسابقات بر وجود و برگزاری مسابقات در ورزشگاه های استاندارد تاکید شد.


فراهانی ادامه داد : انشاءالله از هفته آینده پس از پایان زمان نقل و انتقالات شخصا برای بازدید از ورزشگاه های میزبانی تیم ها به شهرها سفر کرده و اگر پس از بازدید ورزشگاهی مورد تایید قراز نگیرد و شرایط برگزاری مسابقات را نداشته باشد مجوز میزبانی تیم ها در این ورزشگاه ها صادر نخواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم افزود : اولویت اول برای میزبانی ورزشگاه های شهر تیم میزبان می باشد و اگر ورزشگاهی با استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقه در شهر میزبان وجود نداشته باشد تیم میزبان می بایست ورزشگاه استانداردی را معرفی کند در غیر این صورت مسابقه به مرکز استان و متعاقبا به استان مجاور انتقال خواهد یافت.

وی در پایان گفت : همکاری هیئت فوتبال ها و تیم ها در این زمینه خوب بوده و من نیز خواهشی که از مسئولین تیم ها دارم این است که به فکر رفع نواقص و مشکلات ورزشگاه های میزبانی خود باشند تا در ادامه راه با مشکلی مواجه نشوند.
ترند های روز