۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

نوین : از شهرداری تبریز خاطره خوشی دارم

مدافع آلومینیوم اراک گفت : از تیم شهرداری تبریز خاطره خوبی دارم چرا که سه فصل از دوران فوتبالیم را در این تیم سپری کردم.
کد خبر: ۹۱۸۵۰
به گزارش"دی اسپورت"، بابک نوین مدافع آلومینیوم اراک پس از پایان بازی با شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : پس از ۶-۵ فصل حضور در فوتبال تبریز اینبار به عنوان حریف به تبریز آمده بودم من از تیم شهرداری تبریز خاطره خوبی دارم چرا که سه فصل از دوران فوتبالیم را در این تیم سپری کردم.

نوین ادامه داد : در سه فصل حضورم در این تیم همه تلاش را برای موفقیت تیمم به کار بستم و در حال حاضر در تیم دیگری عضویت دارم و حرفه ای گری این را ایجاب می کرد که هر چه در توان دارم امروز برای تیم جدیدم بگذارم.

مدافع آلومینیوم اراک ضمن عادلانه دانستن نتیجه تساوی برای بازی امروز در خصوص اینکه چرا از تیم شهرداری تبریز جدا شد بیان داشت : از اول فصل جاری به مسئولین گفتیم که مشکلات تیم را برطرف کنند تا در ادامه با مشکلی مواجه نشویم و من از جمله افرادی بودم که یک ریال از باشگاه شهرداری دریافتی نداشتم شغل ما فوتبال است و باید از این راه درآمدی کسب کنیم با توجه به اوضاع باشگاه شهرداری ناچار شدم از این تیم جدا شوم.

وی اضافه کرد : به تیمی ملحق شدم که مربی حرفه ای دارد و سابقه صعود با چند تیم لیگ یکی به رقابت های لیگ برتر را در کارنامه خود دارد ما نیز همه تلاشمان را می کنیم که به حسرت ۱۷ ساله اراکی ها پایان بدهیم و آلومینیوم را به لیگ برتر برسانیم.

نوین در پایان گفت : مسئولین باشگاه و شهر اراک تمام تلاششان را انجام می دهند و همه در این شهر همدل شده اند تا تیم را به سطح فوتبال کشور برگردانند در همین راستا هم مربی کاربلدی را به تیم اضافه کرده و همه جور تیم را حمایت می کنند.