۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
تیم برتر میدان بودیم؛

بصیری : شرایط صعود آلومینیوم مهیا است

مربی آلومینیوم اراک گفت : شرایط برای صعود آلومینیوم کاملا مهیا است و امیدوارم در پایان فصل این امر با هدایت فراز کمالوند محقق شود.
کد خبر: ۹۱۸۵۵
به گزارش"دی اسپورت"، حامد بصیری پس از پایان بازی تیمش برابر شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگاران گفت : بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم علارغم اینکه ده نفره شدیم در بازی برتر باشیم و موقعیت هایی را ایجاد کنیم حتی به تیرک دروازه هم زدیم اما با بدشانسی نتوانستیم به گل دست یابیم و در نهایت به سه امتیاز بازی برسیم.

بصیری ادامه داد : شاید درست نباشد در مورد داوری صحبت کرد اما به این مسئله اذعان کرد که برای بازی در تبریز داور اردبیلی گذاشته شود کار درستی نباشد.

مربی آلومینیوم اراک افزود : صحنه هایی بود که داور می توانست در آن صحنه ها تصمیم بهتری بگیرد اما در کل کارشناسان داوری روی صحنه ها نظر بدهند فکر کنم خوب باشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تیم آلومینیوم گفت : در حال حاضر زمان نقل و انتقالات به پایان نرسیده و هنوز فرصت تا پایان زمان نقل و انتقالات وجود دارد و تصمیم نهایی در این خصوص با سرمربی تیم می باشد.

او اضافه کرد : جا دارد از زحمات محمد ربیعی تشکر کنیم چرا که زحمات زیادی برای تیم کشیدند و نتایج قابل قبولی با تیم کسب کردند در مورد فراز کمالوند هم نیاز به تعریف نیست چرا که سوابق و عملکرد ایشان مشخص می باشد و چندین صعود در لیگ یک با تیم های مختلف به لیگ برتر داشته اند و در لیگ برتر نیز تیم های ایشان عملکرد مطلوبی داشتند و امیدوارم در فصل جاری نیز موفق بوده و در پایان فصل با آلومینیوم به رقابت های لیگ برتر صعود کنند.

بصیری در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به عدم موفقیت کمالوند در اکسین آیا وی در تیم آلومینیوم موفق خواهد شد یا خیر گفت : هر تیم شرایط خاص خود را دارد و ما نمی توانیم بیانگر مشکلات تیم اکسین باشیم اما شرایط برای صعود آلومینیوم کاملا مهیا است.