۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
اختصاصی دی اسپورت،

تساوی دربی غرب کشور در باتلاق انقلاب کرمانشاه

دی اسپورت:در یکی از دیدارهای حساس هفته شانزدهم لیگ دسته دوم دو تیم بعثت کرمانشاه و خیبر خرم آباد به مصاف هم رفتند.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۹۱۹۸۰
به گزارش "دی اسپورت"،در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته شانزدهم لیگ دسته دوم که به نوعی میتوان آن را دربی غرب کشور قلمداد کرد دو تیم بعثت کرمانشاه و خیبر خرم آباد در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان جعفری و خادمی به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بعثت کرمانشاه که پس از یک هفته استراحت و جذب اسپانسر جدید با تمام قوا به استقبال این بازی می رفت بهتر از حریف بازی را آغاز کرد اما کیفیت بسیار پایین زمین که شبیه باتلاق شده بود این اجازه را نمیداد که با تاکتیک دو تیم به دروازه یکدیگر نزدیک شوند.

نیمه دوم با اینکه باز هم این بعثت بود که تیم حمله کننده بود و بیشتر تاکتیک خیبر روی ضد حملات برنامه ریزی شده بود اما کیفیت بسیار نامطلوب زمین این شانس را از هر دو تیم گرفت تا جایی که در روزی که هر دو تیم استحقاق گلزنی داشتند بدون گل زده این بازی را به پایان برسانند که دراین بین افسوس بعثتی ها بیشتر بود چرا که2بار دیرک دروازه خیبر را به لرزه در آوردند.

این بازی در حالی در ورزشگاه انقلاب برگزار شد که کرمانشاه3ورزشگاه دیگر هم برای برگزاری این بازی داشت ورزشگاه هایی که در بدترین حالت ممکن زمینی بسیار مناسب تر از ورزشگاه انقلاب دارند.

چیزی که امروز در ورزشگاه انقلاب نظاره گر بودیم هیچ شباهتی به فوتبال نداشت و بیشتر بازیکنان در این فکر بودند که کدام مناطق زمین آبگرفتگی بیشتری دارد که در آن مناطق پاس های خود را حساب شده تر بدهند یا بیشتر رو به بازی هوایی بیاورند.

این تساوی بعثت و خیبر را تا حدی از کورس رقابت جدا کرد اما همچنان دو تیم این شانس را دارند که با نتیجه گیری مناسب در بازی های آتی حتی مدعی صعود به لیگ دسته اول شوند که لازمه آن حداقل بازی در زمینی می باشد که پس از یک روز بارندگی نصف و نیمه شبیه باتلاق نشود.

خبرنگار:علیرضا یاوری
ترند های روز