۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
به اصول فوتبالی مان پایبند بودیم؛

روانخواه : با کیفیت بالای تیمی مان مشکلاتمان را پوشش داده ایم

تیم فوتبال نیروی زمینی تهران در هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته دوم موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر صفر تیم شهرداری فومن را از پیش رو بردارد.
کد خبر: ۹۱۹۸۲
به گزارش"دی اسپورت"، امیدرضا روانخواه پس از پایان بازی با شهرداری فومن در خصوص این بازی اظهار کرد : خدا را شکر امروز توانستیم در دومین بازی پیاپی به پیروزی دست یابیم و مهم تر از همه کلین شیت کرده و گلی را دریافت نکنیم در نیم فصل اول نیز گل های کمی را دریافت کردیم و گل هایی هم که دریافت کردیم روی موقعیت هایی بود که خودمان به حریفان دادیم.

روانخواه ادامه داد : در دو بازی کلیت شیت و ۷ گل زده می تواند نکات مثبتی در تیم باشد باشگاه نیروی زمینی قدمت بیشتری در رقابت های لیگ دسته دوم دارد و این موضوع برای ما خوب است شاید ما از لحاظ مالی نتوانیم با سایر تیم ها رقابتی داشته باشیم اما حضور بازیکنان مستعد و جوان و عملکرد مطلوب آنان ما را به تیم دل گرم کرده است تیم ما با توجه به میانگین سنی ۲۲ سال و ۳ ماه جوان ترین تیم حال حاضر لیگ های ایران است ما در نیم فصل اول نیز بازیکنان آنچنانی را به خدمت نگرفتیم اما در عوض ۴ بازیکن کلیدی داشتیم که کاپیتان های اول تا چهارم ما بودند و جا دارد از زحمات آنان تشکر و قدردانی نمایم.

سرمربی نیروی زمینی افزود : بازیکنان جوان ما با شخصیت و باهوش بوده و طبق آماری که در آورده ایم عملکرد فوق العاده ای در بازی ها داشتند که عملکرد آنان به وسیله من نبوده بلکه استعداد درخشان و تلاش خودشان بوده که توانسته اند به این سطح برسند.

وی بیان داشت : مشکلات زیادی داریم اما کیفیت بالای کاری مان باعث شده که مشکلاتمان زیاد به چشم نیاید و این مشکلات را پوشش دهیم امیدوارم در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم.

او در پایان گفت : روزی که ما با این تیم‌ شروع کردیم خیلی از افراد به تیم ما اعتقاد نداشتند اما بر اصولی که می خواستیم پایبند شدیم و ادامه دادیم و الان خیلی برای من لذت بخش است که می بینم پس از ۱۷ الی ۱۸ پاس به گل می رسیم و این عملکرد برای من بیشتر از نتیجه بازی ارزشمند است چرا که هر تیمی می تواند نتیجه بگیرد اما رسیدن به چنین کیفیتی کار سختی می باشد چیزی که در مورد بازیکنان ما جالب می باشد این است که آنها می خواهند از این تیم پیشرفت کنند و من نیز در این راه با تمام توانم آنها را کمک خواهم کرد.
ترند های روز