۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

افشین ناظمی : بازی‌هایمان حکم فینال را دارد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن با اشاره به اینکه هر بازی در لیگ دسته دوم حکم یک فینال را دارد گفت: فاصله امتیازات در لیگ دسته دوم بسیار کم است و حتی تیم در معرض سقوط به لیگ دسته سوم نیز شانس حضور در جمع مدعیان صعود را دارد.
کد خبر: ۹۱۷۱۵
به گزارش"دی اسپورت"، افشین ناظمی با اشاره به فاصله امتیازات کم در گروه ب لیگ دسته دوم اظهار کرد : تمامی بازی‌ها در این گروه حساس و سنگین هستند و هر بازی حکم یک فینال را برایمان دارد، تیم‌ها از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و حتی تیم در معرض سقوط به لیگ دسته سوم نیز شانس حضور در جمع مدعیان صعود را دارد.

وی با اشاره به پیروزی خانگی مقابل شهدای بابلسر گفت: فاصله امتیازی دو تیم تنها یک امتیاز بود و این حساسیت بازی را بیش‌ازپیش کرد، با حمایت هوادارانمان توانستیم به سه امتیاز دیدار دست پیداکرده و یک گام خود را به جمع مدعیان صعود نزدیک‌تر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن با بیان اینکه کادر فنی این تیم با پیوستن حسین پسندیده تکمیل می‌شود افزود: بازیکنان شهرداری از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و با تمرینات مستمر می‌توانیم مدعی جدی صعود به لیگ دسته اول باشیم، بازیکنان با جدیت تمرینات خود را دنبال می‌کنند و از روحیه بالایی برخوردار هستند.

ناظمی حضور فرماندار فومن در رختکن را روحیه‌بخش دانست و تصریح کرد: حضور مسؤولان شهری در رختکن و در تمرینات باعث قوت قلب بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری فومن می‌شود و با همدلی می‌توانیم راه صعود را هموار کنیم.

وی با اذعان به دیدار سنگین هفته آتی مقابل نیروی زمینی تهران بیان کرد: نیروی زمینی با کسب 19 امتیاز در مکان ششم جدول جای دارد و در هفته گذشته توانست صدرنشین جدول را شکست دهد، بازیکنانمان نباید از برد مقابل شهدای بابلسر مغرور شوند و با تمام توان به مصاف تیم نیروی زمینی می‌رویم.
منبع: فارس