۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
بازیکنان نیروی زمینی پتانسیل بالایی دارند؛

کیانی : می خواهیم الگویی برای سایر تیم ها باشیم

سرپرست نیروی زمینی تهران گفت : با توجه به اتفاقات خوبی که در تیم افتاده است قطعا در ادامه لیگ شرایط مان تغییر کرده و روند مثبتی را در پیش خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۲۱۴۲
به گزارش"دی اسپورت"، رضا کیانی در خصوص آخرین‌ شرایط تیم نیروی زمینی تهران گفت : خدا را شکر از روزی که تیم به تربیت بدنی نیروهای مسلح بازگشت تمریناتمان را برای نیم فصل دوم از ۲۸ آذرماه شروع کردیم و در آغاز نیم فصل دوم سه بازی خوبی را پشت گذاشتیم.

کیانی ادامه داد : در بازی حساس با آرمان گهرسیرجان بازیکنان مان نشان دادند که توانایی و پتانسیل بالایی دارند و باید دید در ادامه فصل تا به چه میزان می توانند توانایی خود را بروز دهند.

سرپرست نیروی زمینی تهران در خصوص اعتراضات اکثر کادرفنی تیم ها در طول مسابقات به نحوه قضاوت داوران بیان داشت : این موضوع باید فرهنگ سازی شود با اینکه لیگ دو یک لیگ آماتوری است و شرایط خاص خود را دارد همه ما باید دست به دست هم دهیم تا اتفاقات خوبی در لیگ رخ دهد.

او افزود : با توجه به اینکه باشگاه نیروی زمینی یک باشگاه قدیمی و بخشی اعظم آن متعلق به نیروهای مسلح است سعی می کنیم خیلی چیزها را رعایت می کنیم تا شاید الگویی برای سایر تیم ها باشیم ما به داوران و ناظران این حق را می دهیم که شاید خطای دید داشته و اشتباهی کرده باشند به همین دلیل تلاش کردیم که کمترین چالش را داشته باشیم.

کیانی اضافه کرد : شاید از روی اشتباهات داوری در نیم فصل اول امتیازاتی را از دست داده باشیم اما با توجه به شرایط خوبی که در حال حاضر بر تیم حاکم بوده و هم قسم و یکدل شدن بازیکنان و اتفاقات خوبی افتاده است قطعا شرایط تیم در ادامه خیلی تغییر کرده و روند مثبتی در پیش خواهیم گرفت‌.

وی در پایان گفت : جا دارد از مجموعه و عوامل باشگاه نهایت تشکر و قدردانی را نمایم که همه جوره تیم را حمایت کرده و در راه موفقیت تیم تلاش می کنند و علارغم شرایط اقتصادی موجود زحمات زیادی را کشیده اند تا بازیکنان و کادرفنی تیم در شرایط مطلوبی قرار بگیرند امیدوارم در ادامه این حمایت ها ادامه داشته و بازیکنان نیز تلاش خود را کرده تا در ادامه لیگ نتایج بهتری را کسب کنند.