۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸

حسین زاده : اولویت اولم موفقیت پاس است

هافبک پاس همدان گفت : شرایط بازی همیشه در گچساران سخت بوده اما با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا دست پر به همدان بازگردیم.
کد خبر: ۹۲۲۵۸
به گزارش"دی اسپورت"، مرتضی حسین زاده در خصوص شرایط خودش در تیم پاس همدان اظهار داشت : شکر خدا با اعتمادی که کادر فنی به من داشت و کمک سایر بازیکنان توانسته ام تا الان چهار گل به ثمر برسانم و ۲ پاس گل هم بدهم ۲ شوت هم داشتم که با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

حسین زاده ادامه داد : اولویت اولم موفقیت تیم است و سپس به فکر گلزنی هستم هر بازی تمام تلاش خودم را می کنم که بتوانم برای تیمم گلزنی کنم. 

او در خصوص گلزنی خود برابر استقلال رامشیر گفت : بله لطف خدا شامل حالم شد و توانستم در شرایط مهمی گلزنی کنم.  
 
هافبک پاس در خصوص این بازی بیان داشت : با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی توانستیم از این مسابقه سخت با پیروزی خارج شویم به هر حال استقلال تیمی بود که در خانه خود نباخته و به حریفان خود باج نمی داد اما متاسفانه برخورد تماشاگران رامشیری با ما مناسب نبود با این حال از کادرفنی تیم استقلال رامشیر قدردانی می کنم که جو نامطلوب ورزشگاه بر روی سکوها را آرام کردند.

او در خصوص دیدار این هقته تیمش برابر نفت و گاز گچساران گفت : به نظر من بازی با نفت و گاز بازی خیلی سختی باشد چرا که شرایط بازی کردن در گچساران همیشه سخت بوده و می توان گفت نفت و گاز یکی از حریفان مستقیم ما برای قهرمانی و صعود محسوب می شود اما با این حال تمام تلاش خودمان را می کنیم تا دست پر به همدان بازگردیم.