۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
مس نوین 0 - داماش1؛

داماش تخته گاز به سمت صعود

تیم فوتبال داماش گیلان توانست با برتری برابر مس نوین کرمان فاصله خود را با خوشه طلایی ساوه به دو امتیاز برساند.
کد خبر: ۹۲۳۸۹
به گزارش"دی اسپورت"، تیم‌ فوتبال داماش گیلان عصر امروز در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته دوم توانست با برتری مقابل مس نوین کرمان علاوه بر کسب ۳ امتیاز و کم کردن فاصله خود با خوشه طلایی ساوه صدرنشین گروه اول به رده دوم جدول رده بندی صعود کند.

داماشی ها که در دو هفته اخیر برابر آوالان کامیاران شکست تلخی داشتند و این شکست باعث شد رده دومی خود را از دست بدهند و با توجه به رو به رو شدن با قرعه استراحت در هفته شانزدهم و برتری خوشه طلایی در این هفته فاصله این تیم‌ با صدر بیشتر شده بود که با برتری امروز به جایگاهی قبلی خود بازگشت و دل به هفته های آینده بست.

مس نوینی ها هم با شکست امروز تغییری در جدول نداشتند و همچنان در رده یازدهم جدول قرار گرفتند تا خطر سقوط به دسته پایین تر را بیخ گوش خود ببینند.

داماشی ها در این بازی با ترکیب : جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی، آزاد جعفرزاده، مصطفی آقاجانی، میثم میرپسندیده ، جابر نصیری، سعید طالبی ، میلاد پورصف شکن، میثم فرزانه و علی آل کثیر

و مس نوینی ها با ترکیب : حسن رفیعی، اسلام مدرس، رامین محمدی، محمد مهدی مهدی زاده، محسن بهرامی، سعید شمس الدینی، رضا خالقی، سهیل زندی، مهران سیدی، فرید عبدالهی، کامبیز دهقانی رو در روی هم قرار گرفتند.