۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
هنوز به قولم عمل نکردم؛

فراهانی : صعود به لیگ یک از فینال جام حذفی مهم‌تر است!

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان گفت: بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و توانستیم به پیروزی برسیم.
کد خبر: ۹۲۸۱۶
به گزارش"دی اسپورت"، سیامک فراهانی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل سایپا و فینالیست شدن در جام حذفی در نشست خبری گفت: تبریک می‌گویم برد را به همه بازیکنان وتماشاگران، خدا را شکر، بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و توانستیم به پیروزی برسیم.( در این لحظه خبرنگاران حاضر در نشست برای سرمربی دست زدند!) 

وی افزود: جا دارد بگویم که زحمت اصلی را بازیکنان می‌کشند بعد از اتفاقات مدیریتی که رخ داد شرایط بدی داشتیم. طباطبایی تیم را گرفت و ایثار کرد وتیم را نگه داشت. سال قبل وحید رضایی خیلی زحمت کشید. من هم از زحمات  آنها استفاده می‌کنم و خوش شانس بودم که چنین بازیکنانی دارم. قول داده‌ام که تیم را به لیگ یک بیاورم و هدف ما صعود به لیگ یک است و داماش گیلانیان باید به لیگ یک برگردد. گذشته پرافتخار داماش با یک فینال جام حذفی برنمی‌گردد و باید تیم به لیگ یک بیاید.

سرمربی داماش گیلانیان تصریح کرد: در هر مرحله جام حذفی با تمام توان می‌جنگیم. فارغ از نتیجه باید طوری بازی کنیم که تماشاگران ما سرشان بالا باشد. وظیفه و کاری که می‌توانیم انجام بدهیم این است که ۹۰ دقیقه با تمام وجود بازی کنیم  البته بازیکنان هرچه داشتند گذشتند و باید ابتدا دین مان را ادا کنیم تا تیم به لیگ یک بیاید.
منبع: فارس