۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
نفت و گاز گچساران 1 - پاس همدان 1؛

سوغات یک امتیازی ندارها از میدان نفت!

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برابر حریف همدانی خود متوقف شد.
کد خبر: ۹۲۴۰۷



به گزارش «دی اسپورت»؛ تیم فوتبال پاس همدان عصر امروز در هفته هفدهم رقابت های لیگ دو در گچساران مهمان تیم فوتبال نفت و گاز بود.

دو تیم نفت و گاز گچساران و پاس همدان در حالی به مصاف هم رفتند که تیم پاس همدان با قرار گرفتن در رده دوم و نفت و گاز با قرار گرفتن در رده سوم همسایگان هم در این گروه محسوب می شدند.

این بازی با سوت میثم حیدری داور با تجربه لیگ دسته دوم در ورزشگاه شهدای نفت گچساران آغاز شد و در این بازی دو تیم با ترکیب های اولیه زیر پا به زمین مسابقه گذاشتند.

ترکیب نفت و گاز گچساران :



ترکیب پاس همدان :

محمدصادق نادرپور، مرتضی حسین زاده، علی عزیزی،   امین کاشفی،   امیر علیدادی،   حسین جودکی، احمد داغری، آرمین طلایی منش، بهزاد سلطانی، محمد بازاج، عرفان فتاحی

هر دو تیم در این بازی ؛ بازی محتاطانه ای را به نمایش گذاشتند و موقعیت های نصف و نیمه ای را بدست آوردند اما تلاش هر دو تیم ره به جایی نداشت تا اینکه نفت و گازی ها در دقیقه ۳۳ روی غفلت مدافعان پاس توسط سیروس صادقیان به گل اول دست یابند.

پاسی ها پس از گل اول تلاش زیادی را انجام دادند تا در نیمه اول با شکست راهی رختکن نشوند اما مصدومیت شدید مرتضی حسین زاده تمرکز این تیم را بهم ریخت تا عدم تمرکز آنها باعث شود تلاش آنها جواب نداده و با شکست و دست خالی در نیمه اول زمین بازی را ترک کنند.

در نیمه دوم پاسی ها نسبت به نیمه اول شرایط بهتری را پیدا کرده و با حملات و ضدحملات خود سعی در باز کردن دروازه نفتی ها داشتند تلاش آنها در دقیقه ۵۵ جواب داد و رضا کاشفی موفق شد دروازه گچسارانی ها را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

همدان ها که در این بازی علاوه بر اینکه به حواشی های ایجاد شده قبل از شروع بازی معترض بودند به نحوه عملکرد تیم داوری اعتراض داشته و معتقد بودند که داور تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته و قضاوت یک طرفه ای را انجام داده است.

پس از به تساوی کشیدن بازی و در دقایق پایانی گچسارانی ها فشار زیادی را برای بازگشایی دروازه همدانی ها انجام دادند اما این دروازه بان و دفاع پاسی ها بود که مانع باز شدن دروازه این تیم‌ شد و در نهایت بازی دو تیم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.