۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
پیش بازی گل گهرسیرجان - نود ارومیه؛

تقابل گل گهر بی رحم برابر حریف جوان و شگفتی ساز

گل گهر سیرجان مدعی بی رحم لیگ در خانه میزبان نود ارومیه است
کد خبر: ۹۲۴۲۶
به " گزارش دی اسپورت " ،  از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور در هفته بیستم گل گهر سیرجان در خانه میزبان تیم نود ارومیه است.

گل گهرسیرجان چند فصلی است در لیگ یک ریخت پاش‌ های زیادی می کند و تیم قدرتمندی در این لیگ به حساب می آید و در فصول گذشته هم جزو مدعیان صعود به لیگ برتر بوده است .

اما سیرجانی ها در این فصل تصمیم جدی تری برای صعود دارند و حالا به تیمی بی رحم تبدیل شده و در چهار بازی گذشته پیروز میدان بوده اند و در دو هفته گذشته موفق شدند تیم های شاهین شهردای بوشهر و مس‌ کرمان پرقدرت که حکم دو بازی شش امتیازی را برایشان داشت مغلوب کنند تا به تیم بی رحم لیگ تبدیل شوند و حالا تیم نود ارومیه باید تمرکز بالایی داشته باشد تا در جهنم سیرجان قربانی تیم بی رحم گل گهر نشود.

گل گهر مدعی بی رحم، میزبان نود ارومیه است

سیرجانی ها با کسب ۳۶ امتیاز و اختلاف ۳ امتیازی نسبت به تیم دوم جدول رده بندی مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفته است.

نود ارومیه تیمی که اولین حضور خود را در لیگ یک تجربه می کند در این فصل عملکرد قابل قبولی نداشته و تنها چند امتیاز حیاتی به دست آورده اند و در هفته گذشته موفق شدند پرسپولیس پاکدشت رده دومی را شکست دهند تا در مجموع با کسب ۱۸  امتیاز و اختلاف بسیار کم نسبت به تیم های پایین جدولی در رده دهم جدول قرار بگیرد.

عملکرد دو تیم در خط دفاع و حمله

گل گهر در خط حمله بسیار خطرناک و زهردار بوده و توانسته با ۳۴ گل زده خطرناک ترین خط حمله را داشته باشد و در خط دفاعی هم عملکرد قابل قبولی داشته و در این فصل تنها ۱۶ گل دریافت کرده است.

گل گهر مدعی بی رحم، میزبان نود ارومیه است

اما نود ارومیه بر خلاف حریف نام دار خود از خط دفاعی نگران کننده و ضعیفی برخوردار بوده و ۲۷ گل از حریفان خود در این فصل دریافت کرده تا ضعیف ترین خط دفاعی را به خود اختصاص بدهد و در خط حمله هم آمار نه چندان خوبی دارند که در مجموع تنها ۱۱ گل وارد دروازه حریفان خود کرده اند.

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار را روح الله شریفی به همراه حمید رضا افشون و صادق رستمی به عنوان کمک های وی بر عهده خواهند داشت،بابک وسیله بر ناظر این بازی خواهد بود.


خبرنگار : فرشاد خاکباز
ترند های روز