۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲

اسلامی : مس یکی از گزینه های اصلی صعود است

مس کرمان در هفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ آزادگان باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف آلومینیوم اراک برود.
کد خبر: ۹۲۴۷۵
مهدی اسلامی، دروازه بان مس کرمان در مورد دیدار برابر آلومینیوم اراک به خبرنگار دی اسپورت گفت: دیدار برابر آلومینیوم با توجه به تغییر و تحولاتی که در کادرفنی داشته اند، دیدار سختی خواهد بود ولی ما هم در طول هفته با آنالیزی که کادرفنی از بازی های این تیم انجام داده اند تمرینات را پیگیری کردیم و به خوبی با نقاط ضعف و قوت حریف آشناییم و با قدرت برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

اسلامی در مورد مشکلات مالی مس گفت: تیم ما نسبت به سایر تیم ها که با مشکلات مالی دست به گریبان هستند مشکلی ندارد ولی به هر حال یک سری مشکلاتی وجود دارد که مدیران باشگاه به دنبال حل آن هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.

گلر باتجربه کرمانی ها در مورد هدف مس در این فصل گفت: با توجه به کادرفنی و بازیکنانی که باشگاه جذب کرده تنها به دنبال صعود خواهیم بود و انشالله در پایان فصل با حمایت هواداران یکی از دو تیم راه یافته به لیگ برتر هستیم.

مهدی اسلامی با بیان اینکه در لیگ فرسایشی عدم نتیجه گیری در چند مسابقه طبیعی است، ادامه داد: تیم ما روند خوبی را آغاز کرده و به صدر جدول رسید ولی در چند مسابقه نتوانست نتایج خوبی کسب کند که از این بابت مشکلی وجود ندارد و با قدرت به کارمان ادامه خواهیم داد.

وی در پایان گفت: در پایان جا دارد از هواداران مس که در گرما و سرما از ما حمایت می کنند تشکر کنم و شک نداشته باشید که با تداوم این حمایت ها جشن صعود به لیگ برتر را با هم برگزار خواهیم کرد.