۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
پیش بازی شهرداری تبریز و شاهین شهرداری بوشهر

نوار شكست هاى شاهين پاره می شود؟

تیم های شهرداری تبریز و شاهین شهرداری بوشهر در دیاری حساس به مصاف هم خواهند رفت .
کد خبر: ۹۲۴۶۶
به"گزارش دی اسپورت"، هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول کشور فردا ( پنجشنبه ) با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در یکی از حساسترین دیدارها تیم های شهرداری تبریز و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 14 به مصاف هم خواهند رفت .

شهرداری چی های تبریزی که در هفته هجدهم با تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم متوقف شدند در هفته نوزدهم استراحت کردند تا با آمادگی کامل به مصاف شاهین زخم خورده بروند .

سفید پوشان بوشهری که اینروزها حال خوشی ندارند در هفته گذشته در خانه با دو گل مغلوب بادران شدند تا در شکست هت تریک کنند و باستین مدیرعامل این باشگاه نیز بدلیل دو شغله بودن از سمت خود کنار برود .

تبریز پایان شکست های شاهین خواهد بود ؟

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

تیم تبریزی در 16 بازی گذشته 20 بار دروازه خود را باز شده دیده که اتفاقاً سه گل از این تعداد بدلیل عدم حضور در بوشهر و در دور رفت این رقابت ها بوده است و در فاز هجومی نیز موفق به ثمر رساندن 15 گل شده است .

شاهینی ها هم که در سه هفته اخیر سه شکست تلخ را تجربه کرده اند 13 بار خط دفاعی این تیم تسلیم مهاجمین حریف شده و در خط هجومی نیز 21 گل وارد دروازه حریفان خود کرده است .

جایگاه دو تیم در جدول :

شهرداری تبریز میزبان دیدار فردا با یک بازی کمتر نسبت به شاهین 18 امتیازی در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار دارد و شاهین برای رسیدن به جمع مدعیان نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خواهد داشت .

شاگردان فکری هم اکنون با 27 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ دسته اول کشور قرار دارند .

تبریز پایان شکست های شاهین خواهد بود ؟

کوبل داوری :

این دیدار حساس را مهدی نجار سوت خواهد زد که در امر داوری ایشان را مهدی سیفی ، علی رعیت و عبدالحسین باستان همراهی خواهند کرد و ناظر داوری نیز فرشید افشار خواهد بود .

ترند های روز