۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰

حیدر جعفری : روی یک اتفاق گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: تمام تلاشمان را کردیم که مقابل شاهین شهرداری بوشهر پیروز شویم اما فوتبال است و آن‌ها از تک موقعیت خود بهترین استفاده را کردند.
کد خبر: ۹۲۵۳۹
به گزارش"دی اسپورت"، حیدر جعفری، پس از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: بازی خوب و برابری از دو تیم شهرداری تبریز و شاهین شهرداری بوشهر دیدیم که در سطح بالایی برگزار شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به جنگندگی بازیکنان تیمش ادامه داد: هر دو تیم این شانس را داشتند که به 3 امتیاز این دیدار دست پیدا کنند اما تیم حریف توانست از تک موقعیت خود استفاده کرده و به گل برسد.

وی افزود: بابت این برد به تیم شاهین شهرداری بوشهر و سرمربی خوب این تیم، آقای فکری تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز ادامه داد: این بازی در سطح لیگ برتر بود، تمام تلاشمان را کردیم که پیروز شویم اما فوتبال است و آن‌ها از تک موقعیت خود بهترین استفاده را کردند.

جعفری با اشاره به دیدار آتی تیمش گفت: از سخت‌کوشی بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم. درست است که روی یک تک موقعیت گل خوردیم اما ما نیز فرصت‌هایی برای به ثمر رساندن گل برتری داشتیم اما از آن‌ها استفاده نکردیم. این بازی تمام شده و تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی هفته آتی مقابل نود ارومیه به 3 امتیاز دست پیدا کنیم.

وی در رابطه با قضاوت داور این بازی اظهار داشت: داوری خوب بود و به داوران این بازی خسته نباشید می گویم. شکست ما ربطی به بحث داوری نداشت، در برخی صحنه‌ها اشتباهاتی رخ داد اما این اشتباهات در نتیجه و روند بازی تاثیری نداشت.

سرمربی شهرداری تبریز در رابطه با استراحت تیمش در هفته گذشته گفت: در این مدت یک بازی تدارکاتی با ماشین‌سازی انجام دادیم تا از شرایط مسابقه دور نباشیم. تمریناتمان را هم به خوبی انجام دادیم و این استراحت به ضرر ما تمام نشد. همان‌طور که گفتم از نوع فوتبال و بازی تیم راضی هستم اما روی یک اتفاق گل خوردیم. امیدوارم در بازی‌های آتی این نتیجه را جبران کنیم.