۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

پیروزی سپیدرود در دیدار دوستانه گیلانی‌ها!

تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیداری دوستانه مقابل چوکا تالش به برتری سه بر دو دست‌یافت.
کد خبر: ۹۲۴۹۴

به گزارش «دی اسپورت»؛ دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و چوکا تالش از ساعت 12 در ورزشگاه سردار جنگل رشت در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند.

سپیدرود در این دیدار که برای نخستین بار از حضور فرزاد حاتمی و حمیدرضا طاهرخانی سود می‌برد نیمه نخست را با تلفیقی از بازیکنان تستی و اصلی آغاز کرد، سرخ‌های شهر باران در پایان نیمه نخست مقابل حریف لیگ دسته دومی با تساوی یک‌بریک متوقف شدند.

مهرداد بایرامی تک‌گل سپیدرود را در نیمه نخست به ثمر رساند و در سوی مقابل احسان عبدی برای چوکایی‌ها گل‌زنی کرد.

دو تیم در نیمه دوم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و حاصل این بازی روبه‌جلو، سه گل در این نیمه بود، گل‌های سپیدرود در نیمه دوم توسط حسین شنانی و بازیکن تستی به ثمر رسید، چوکایی‌ها نیز در اواخر مسابقه یکی از گل‌های خورده را جبران کردند تا دیدار دو تیم با نتیجه سه بر دو به سود سپیدرود خاتمه یابد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت پیش‌ازاین در تعطیلات زمستانی پنج دیدار دوستانه برگزار کرد، سرخ‌ها در رشت مقابل پاس گیلان تن به شکست یک بر صفر دادند، مقابل دخانیات گیلان به برتری پر گل سه بر صفر دست‌یافتند و در برابر شهرداری تبریز با تساوی بدون گل زمین مسابقه را ترک کردند.

شاگردان کریمی دو دیدار تدارکاتی در اردوی دوهفته‌ای تهران برگزار کردند، سرخ‌ها در اولین دیدار دوستانه خود در تهران مقابل پیکان تن به شکست سه بر صفر دادند و در آخرین روز اردوی تدارکاتی مقابل امیدهای مقاومت تهران به برتری پرگل شش بر صفر دست‌یافتند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت روز پنجشنبه یازدهم بهمن‌ماه از مرحله یک‌هشتم پایانی جام حذفی در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود، نخستین دیدار سپیدرود در دور برگشت لیگ هجدهم، روز سه‌شنبه شانزدهم بهمن‌ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل سایپا برگزار می‌شود.

منبع: فارس