۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
از ویدئو چک نادر و فراز کنار زمین! تا شعار حیا کن و رها کن روی سکوها

حاشیه های بازی مس کرمان - آلومینیوم

تیم فوتبال مس کرمان عصر امروز در هفته بیستم رقابت های لیگ یک برابر آلومینیوم اراک با تساوی بدون گل متوقف شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۳


به گزارش «دی اسپورت»؛ عصر امروز دو تیم فوتبال مس کرمان و آلومینیوم اراک در هفته بیستم رقابت های لیگ یک در ورزشگاه باهنر به مصاف هم رفتند که در پایان تلاش دو تیم ره به جایی نداشت تا دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دهند.

با تساوی مس در این بازی آنها شانس صعود در جدول و کم کردن اختلاف امتیازی با صدرنشیان را از دست دادند و با کسب ۱ امتیاز بازی در مجموع ۳۰ امتیازی شده و در رده چهارم جدول لیگ یک در پایان هفته بیستم این رقابت ها قرار گرفتند.

از حواشی جالب بازی دو تیم می توان به نظر کارشناسی سرمربیان دو تیم در خصوص صحنه های داوری اشاره کرد که در هر صحنه خطای مشکوک سرمربیان دو تیم کنار زمین پس از وقوع خطا در کنار هم صحنه های خطا را مورد کارشناسی قرار می دادند و پس از بحث کارشناسی مجددا به منطقه فنی برگشته و بازیکنان خود را هدایت می کردند!!

اوج بحث های کارشناسی دو طرف زمانی بود که در یک صحنه خطا در دقیقه ۷۱ که گوشه محوطه جریمه مس اتفاق افتاد و داور اعتقاد به خطا نداشت  و باعث شد دو سرمربی در خصوص این صحنه پس از مرور صحنه در ذهن خود نظرات کارشناسی خود را با هم در میان بگذارند و در نهایت داور با مشورت با کمک خود این صحنه را خطا اعلام کرد.

حرکات جالب این چنینی از سوی سرمربیان دو تیم بیشتر به حرکات سر داوران یک ویدئو چک شباهت داشت که پس از وقوع هر خطا یا صحنه مشکوک نظرات خود را به یکدیگر انتقال می دادند و در پایان تصمیم اصلی را داور مسابقه اتخاذ می کرد!

حواشی دیگر این بازی حضور یک گروه موسیقی در بین هواداران بودند که با در دست داشتن شیپورهای مخصوص مشغول نواختن و تشویق تیم مس کرمان بودند.

از دیگر حواشی این بازی می توان به شعار حیا کن و رها کن و تنش های روی سکوها پس از پایان بازی اشاره کرد که پیکان این شعارها فقط به سوی نادر دست نشان؛ نشانه می رفت؛ هواداران عصبی و خشمگین مس علت اصلی کسب نتایج اخیر مس را ضعف فنی و مدیریتی دست نشان می دانند.