۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
تجربه خبیری و کمالوند در مسیر صعود برایمان کارساز خواهد بود؛

آقایی : هواداران آلومینیوم یار اول ما هستند نه یار دوازدهم

هافبک آلومینیوم اراک گفت: بازی سختی مقابل شهرداری ماهشهر داریم اما در این مسابقه با هدف صعود به لیگ برتر به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نمی کنیم.
کد خبر: ۹۲۸۷۴
میثم آقایی در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت درخصوص بازی این هفته آلومینیوم اراک مقابل شهرداری ماهشهر اظهار داشت : بدون شک بازی آسانی نداریم و به چیزی جز برد در این بازی فکر نمی کنیم.

وی افزود : سه امتیاز این بازی را می خواهیم چون آلومینیوم به عنوان یک تیم باقدمت در لیگ یک الان با توجه به همقسم شدن بازیکنان به چیزی جز صعود به لیگ برتر فکر نمی کند. تمام توان خودمان را در این راه گذاشته ایم و به حمایت صددرصدی هواداران مان به عنوان یار اول نه یار دوازده نیاز داریم. چون بودن آنها در کنار ما در خانه لرزه به اندام حریفان خواهد انداخت و کسب سه امتیاز را برای ما آسانتر می کند.

هافبک گلزن و کاپیتان آلومینیوم اراک با اشاره به حضور فراز کمالوند و حسین خبیری در آلومینیوم به عنوان سرمربی و مدیرعامل باشگاه گفت : بودن یک مدیر جوان و باتجربه مثل حسین خبیری که سالها در پرسپولیس حضور داشته قطعا به کار آلومینیوم خواهد بود و تجربیات آن بسیار مفید و ارزشمند است. 

وی ادامه داد : از سوی دیگر بودن فراز کمالوند که یک مربی جوان با تنوع تاکتیکی بالا و بسیار ایده پرداز است باعث شده با افزایش رفتن همدلی بین مدیریت و کادرفنی و همچنین بازیکنان اتفاقی رخ دهد که سالهاست همه در اراک منتظر آن هستند. 

آقایی افزود : با این پتانسیل و شناختی که کمالوند به تیم و لیگ یک دارد و همچنین تلاشی که صورت می گیرد هدف ما صعود است و در این راه با هیچ تیم و رقیبی کری نداریم. تمرین و تلاش فراوان استراتژِی آلومینیوم است و چراغ خاموش در مسیر حضور در لیگ برتر حرکت می کنیم. در این زمینه بازهم از هواداران دعوت می کنم که کنار ما باشند چون کسب این امتیازها در مسیر صعود به لیگ برتر بسیار مهم است.