۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
تیم های جنوبی کیفیت بالایی دارند؛

پری آذر : ویستا توربین پتانسیل زیادی برای کسب موفقیت دارد

سرپرست ویستا توربین تهران گفت : تیم های جنوبی همیشه کیفیت بالایی داشته و بازی با این تیم ها بازی سخت و دشواری است.
کد خبر: ۹۲۵۳۸
به گزارش"دی اسپورت"، احمد پری آذر در خصوص آخرین شرایط تیم ویستا توربین در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : شرایط خوبی از لحاظ فنی و روحی داریم در بازی قبلی نیز با نتیجه خوبی به پیروزی رسیدیم ما تا بدین جای فصل ۲ برد و یک شکست داریم که شکست مان را در بیرون از خانه تجربه کردیم که نباید نتیجه را در این بازی واگذار می کردیم چرا که موقعیت های زیادی داشتیم که آنها را با بی دقتی از دست دادیم.

پری آذر ادامه داد : تیم ما بازیکنان و کادرفنی جوان و باتجربه ای دارد که پتانسیل زیادی برای کسب موفقیت دارند.

سرپرست ویستا توربین در خصوص حضور باریکنان باتجربه در این تیم بیان کرد : بازیکنان باتجربه پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرده و تلاش می کنند و مهم تر از هر چیز تجربیات خود را در اختیار در تیم می گذارند.

او در رابطه با بازی با ملی حفاری اهواز گفت : تیم ملی حفاری تیم جنوبی است و تیم های جنوبی همیشه از کیفیت بالایی برخوردار هستند با این حال مطمئنا بازی سختی را در پیش داریم اما با توجه به اینکه بازی خانگی ما محسوب می شود باید سعی کنیم تا هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

پری آذر در رابطه با فاصله و مدت زمان کم برگزاری مسابقات اظهار کرد : به طبع نبود زمان کافی بین مسابقات با توجه به مصدومیت بازیکنان و قرار گرفتن در فصل زمستان شرایط را سخت می کند اما ما بازیکنان زیادی داریم که می توانیم در هر بازی از نفرات متعدد استفاده کنیم.

وی در پایان در خصوص شرایط تیم ملی ایران گفت : نوع ارائه فوتبال از سوی تیم ملی ایران نشان داد که ما یک سر و گردن از حریفان بالاتر هستیم.

او افزود : بازیکنان تیم ملی فوتبالی را در این اواخر ارائه دادند که ما نزدیک به چند سال است که چنین فوتبالی را از تیم ملی ندیده بودیم تیم خوبی از لحاظ فنی داریم و به نظر من با پتانسیلی که در تیم ملی داریم کسب عنوان قهرمانی برای تیم ملی مقام کمی است چرا که می توانیم در عرصه های بین المللی حرف های زیادی برا گفتن داشته باشیم.