۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
هواداران ملوان بمب انگیزه هستند؛

حسین پور : مجبور هستم به پیشنهاداتم فکر کنم/اولویت اصلیم ماندن در ملوان است

محمد حسین پور گفت: اولویت اصلی من ماندن در تیم ریشه دار و دوست داشتنی ملوان است اما در صورتی که انتظاراتی که از مسئولین ملوان داشته ام برآورده نشود ، مجبورم به پیشنهادات بعدی فکر کنم.
کد خبر: ۹۲۷۰۳
هافبک ملوان در گفت و گویی با خبرنگار دی اسپورت در خصوص پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان بیان داشت: بازی خوبی برابر مس انجام دادیم ، نیمه اول تیم حریف بهتر از ما ظاهر شد اما در نیمه دوم با تدابیری که کادرفنی اندیشیدند ما تیم برتر میدان شدیم و توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم و با به ثمر رساندن دو گل در این بازی پیروز شویم.

حسین پور ادامه داد : خدا را شکر در دو هفته اخیر توانستم دو گل به ثمر رسانده و برای تیم مثمر ثمر باشم، گل هایی هم که به ثمر رساندم به تنهایی نبوده و یک تلاش جمعی و تیمی بوده که جا دارد از تمام هم بازی های خود نهایت تشکر را داشته باشم.

وی افزود : تماشاگران همیشه به ما لطف داشتند و این ملوان به عشق هواداران عاشقش زنده است و می توانم بگویم هوداران ملوان یک بمب انگیزه برای تیم و بازیکنان هستند و در هر بازی روحیه مضاعفی به تیم تزریق می کنند.

او اضافه کرد : تنها دلخوشی ما هواداران این تیم است ، متاسفانه از ابتدای فصل کلی قول و وعده های توخالی شنیدیم که هیچ کدام از قول ها عملی نشده است با این وجود در شرایط سختی به سر می بریم.

بازیکن ملوان در خصوص پیشنهادهای خود در نیم فصل گفت : چند پیشنهاد لیگ برتری و لیگ یکی دارم که تیم لیگ برتری از لحاظ بنیه مالی قوی نیستند اما تیم های لیگ یکی پیشنهادات مالی خوبی داده اند، اولویت اصلی من ماندن در تیم ریشه دار و دوست داشتنی ملوان است اما با توجه به اینکه از لحاظ مالی تحت فشار هستم و انتظاراتی که از مسئولین ملوان داشتم که در صورت برآورده نشدن مجبورم به پیشنهاداتم فکر کنم و تصمیم درستی را بگیرم.