۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸

واکنش تند قلعه‌نویی به صحبت‌های طالقانی

امیر قلعه‌نویی گفت: کارلوس کی‌روش مربی بزرگ و رزومه‌داری است اما زیر دست مدیران کارنابلد و بی‌سواد مثل عبدالکاظم طالقانی بود و همین موضوع باعث شد بازدهی کمی برای فوتبال ایران داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۷۹۹


به گزارش"دی اسپورت"،امیر قلعه‌نویی در واکنش به اظهارات عبدالکاظم طالقانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که از صحبت‌های امروز (سه‌شنبه) او در رادیو تهران انتقاد کرده بود، عنوان کرد: اتفاقا مشکل فوتبال ما امثال شما هستند، چرا که معلوم است سواد کافی نداشتید تا مصاحبه من را دقیق بخوانید. در صفحه‌ شخصی‌ام نوشتم که کی‌روش و تیمش شایسته بهترین‌ها بودند و در مصاحبه امروز هم گفتم که باید از کی‌روش استفاده بهینه می‌کردیم، اما مشکل مدیریتی امثال شما، فوتبال‌مان را به این روز انداخته است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: آقایی که معلوم نیست در کجای این فوتبال بودی، آیا همسر من با هزینه بیت‌المال عازم برزیل و امارات شد؟ در ضمن مشخص کنید مدرسه فوتبال خوزستان با چه رانتی و در اختیار چه کسی قرار گرفت.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: نکته آخر اینکه، من مربی تیم ملی بوده‌ام و نیازی ندارم برای رسیدن به این جایگاه از کسی انتقاد ناحقی کنم. همانطور که در مصاحبه‌ام گفتم، کی‌روش مربی بزرگ و رزومه‌داری است که زیر دست مدیران کارنابلد و بی‌سواد مثل شما بود و همین موضوع باعث شد بازدهی درستی برای فوتبال ایران نداشته باشد.


منبع: تسنیم