۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵
پیش بازی آلومینیوم اراک - شهرداری ماهشهر؛

امیدها برای آلومینیوم زنده می ماند؟/ماهشهری ها بدنبال فرار از بحران

آلومینیوم اراک برای زنده نگه داشتن امید به صعود باید در مقابل شهردای ماهشر به پیروزی برسد.
کد خبر: ۹۲۸۰۴

به گزارش"دی اسپورت"، از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور در هفته بیست و یکم لیگ یک آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام خمینی میزبان شهرداری ماهشهر است.

آلومینیو‌م در حالی مقابل شهرداری ماهشر صف آرایی می کند که هفته گذشته در یک بازی حساس و شش امتیازی در کرمان متوقف شد در حال حاظر اراکی ها اگر می خواهند جزو بالا نشینان جدول باشند و امید صعود را زنده نگه دارند باید مقابل تیم قعرنشین شهرداری ماهشهر به پیروزی برسند.

اراکی های پرهزینه چند سال است در لیگ دسته اول سعی دارند به لیگ برتر صعود کنند و حتی هر ساله در طول فصل عملکرد قابل قبولی دارند اما این تیم در طول فصل چندین بار دچار حاشیه می شود و همین مسئله باعث می شود تا این تیم نتواند به لیگ برتر صعود کند.

شهرداری ماهشهر هم در حالی به مصاف آلومینیوم می رود که آخرین بازی خود در مقابل گل ریحان را با نتیجه سنگین ۴ بر یک واگذار کرده و سه امتیاز این بازی برایشان بسیار مهم است تا بتوانند در قعر جدول وضعیتشان را بهبود ببخشند.

آلومینیوم تا به اینجای فصل از نظر آماری عملکرد متوسطی داشته و در خط دفاعی ۱۷ گل از حریفان خود دریافت کرده و در خط حمله هم ۱۷گل به ثمر رسانده که این آمار گلزنی برای یک تیم بالای جدولی زیاد موفقیت آمیز نبوده و در مجموع بازی های خود توانسته با کسب ۲۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرد.

شهرداری ماهشهر در خط حمله خود عملکرد بسیار ضعیفی داشته و مهاجمان این تیم نتوانسته اند به خوبی در امر گلزنی کار کنند تا تنها ۱۱ گل به ثمر برسانند و در خط دفاعی هم ۲۱ گل دریافت کرده اند تا در مجموع با کسب ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار بگیرند.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است این دیدار را امیر سامان سلطانی و کمک ها خود مهرداد نجفی و هاشم خدابنده لو قضاوت خواهند کرد و ناظری بازی هم قاسم واحدی بر عهده خواهد داشت.

خبرنگار:فرشاد خاکباز