۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
زننده گل صعود داماش:

گل صعود به فینال لذت خاصی دارد

زننده گل صعود داماش به فینال جام حذفی با اشاره به لذت وصف‌ناپذیر گل‌زنی در دیدار فینال گفت: صعود به فینال جام حذفی مهم‌ترین اتفاق زندگی فوتبالی‌ام است.
کد خبر: ۹۲۸۴۴


به گزارش"دی اسپورت"،مرتضی حیدری اشاره به حلاوت و شیرینی صعود به فینال جام حذفی اظهار کرد: گل صعود به فینال جام حذفی هرگز از ذهنم پاک نشده و مهم‌ترین اتفاق زندگی فوتبالی‌ام است.

وی با تأکید بر اینکه گل پیروزی ثمره تلاش تمامی بازیکنان داماش است گفت: فرار علی آل‌کثیر و پاس روبه‌جلوی او مرا در موقعیت گل‌زنی قرار داد و خدا را شکر توانستم گل دوم داماش را به ثمر برسانم، پس از گل به سمت هواداران داماش رفته و شادی‌ام را با آن‌ها تقسیم کردم، هواداران داماش نقش بسزایی در پیروزی تیممان ایفا کرده و به معنای واقعی یار دوازدهممان هستند.

مهاجم داماش که برای گل‌زنی تنها به دو دقیقه حضور در زمین نیاز داشت پیرامون این موضوع گفت: در دقیقه 72 وارد زمین شده و در دقیقه 74 گل‌زنی کردم، در طول 15 دقیقه حضورم در زمین تنها دو لمس توپ داشتم که یکی از آن‌ها به گل تبدیل شد.

حیدری با بیان اینکه شگفتی‌سازی داماش در جام حذفی جرقه نبوده است افزود: داماش در لیگ دسته دوم بازی‌های خوبی ارائه داده و در رشت به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم، هوادارانمان در فوتبال ایران زبانزد بوده و در طول 90 دقیقه بی‌امان تیم را تشویق می‌کنند.

وی با اذعان به اینکه مهم‌ترین عامل پیروزی‌های داماش در جام حذفی اتحاد و یکدلی است افزود: اتحاد و همدلی حرف اول را در مجموعه داماش می‌زند، بازیکنان، کادر فنی مدیریتی و هواداران مثل کوه پشت یکدیگر ایستاده‌اند.

مهاجم داماش با بیان اینکه داماش با صعود به فینال جام حذفی اشباع نشده است گفت: برایمان فرقی نمی‌کند در فینال به مصاف چه تیمی برویم، داماش برای شگفتی سازی در جام حذفی حاضرشده و تمام توانمان را برای قهرمانی و صعود به جام باشگاه‌های آسیا به کار می‌گیریم.

منبع: فارس