۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸

باشگاه مس کار حرفه ای و جوانمردانه ای را با حسینی انجام نداد

حسینی نسب : بازی باکیفیتی را شاهد نبودیم / به دنبال موفقیت در بازی های اینده هستیم
کد خبر: ۹۲۹۲۳


به گزارش «دی اسپورت»؛ حسینی نسب پس از پایان بازی تیمش برابر مس کرمان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : بازی با کیفیتی نبود ، بازی را خوب شروع کردیم و در پانزده دقیقه اول می توانستیم به گل برسیم چرا که دو الی سه موقعیت را بدست آوردیم ، متاسفانه بازیکنان مان از این موقعیت ها استفاده نکردند.

حسینی نسب افزود : از طرفی شرایط زمین شرایط مساعدی نبود و در دستور کار قرار دادن تاکتیک اوت دستی و توپ های بلند از سوی تیم حریف نیز در بی کیفیتی بازی تاثیر داشت.

مربی گل ریحان ادامه داد : بیشتر دقایق بازی به بازی مستقیم کشیده بود در نیمه دوم شرایط متفاوت تر شد و تیم حریف نسبت به ما کار را خوب شروع کرده و ۷ الی ۸ دقیقه نیمه دوم را روی دروازه ما فشار آورد.

او اضافه کرد : با تعویضی که انجام دادیم در فاز حمله تقویت شدیم و توانستیم توسط مهدی نیایش به گل برسیم ، تیم حریف نیز در نیمه دوم چند موقعیت بدست آورد که خدا را شکر به گل تبدیل نشد.

حسینی نسب بیان داشت : برد متعلق به ما بود و مستحق این پیروزی بودیم در آینده نیز می خواهیم شرایط خوبی را برای گل ریحان رقم بزنیم و در این راه مدیریت و بازیکنان همدل و هم قسم شده اند.

وی گفت : در اول فصل با مجتبی حسینی به تیم مس ملحق شدیم اما در این تیم و باشگاه کار ناجوانمردانه ای و غیرحرفه ای را انجام دادند و لحظه ای که سر تمرین بودیم اتفاقاتی در بیرون از زمین و در باشگاه رخ داد که برخی مدیران مس با گزینه های مختلف در حال مذاکره بودند و در حق مجتبی حسینی ظلم و اجحاف شد.

وی در پایان گفت : از بازیکنانمان نهایت تشکر و قدردانی می نمایم که در بازی برابر مس کرمان زحمات زیادی کشیدند و همه دست به دست هم داده بودند که در این بازی به موفقیت برسند جا دارد از مدیران تیم نیز تشکری داشته باشم که جانانه پشت تیم هستند و از هیچ کمکی به تیم دریغ نمی کنند.