۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

شادترین قاب هفته ۲۱ لیگ یک در کرج (عکس)

تیم گل ریحان البرز ضمن کسب سومین برد پیاپی‌اش به رتبه چهارم رسید و حالا یک‌ امتیاز با رده دوم جدول فاصله دارد.
کد خبر: ۹۲۹۵۵


به گزارش"دی اسپورت"،گل ریحان البرز (اکسین سابق) حالا بعد از یحیی گل محمدی به سراغ دیگر مربی موفق و جوان ذوب‌آهن اصفهان رفته است تا با اتکا به تجربه آن، صعود به لیگ برتر را تجربه کند. آن‌ها که فصل را با فراز کمالوند بسیار خوب شروع کردند، بعد از شروع طوفانی افت محسوسی داشتند و‌ در اواخر نیم فصل اول هدایت تیم پرستاره اما کم رمقشان را به سیدمجتبی حسینی سپردند. 

 

مربی‌ای که چند بازیکن سرشناس تیمش را آزاد کرد تا با استفاده از بنزین سبز جوانی راه مدعی شدن را طی کند. حالا این تیم از چهار دیدار اخیرش، سه برد متوالی را به دست آورده و حضور در رده چهارم جدول را تجربه می‌کند. 

 

نماینده البرز روز گذشته در یک دیدار سخت مس کرمان را در بازی شش امتیازی هفته شکست دهد تا‌ فاتح‌ نبرد بزرگ باشد و بازیکنانش سرسمت از برد اینگونه خوشحالی خود را در قاب تصویری ثبت کنند. گل ریحان در حال حاضر ۳۲ امتیازی است و با تیم دوم و‌‌ سوم جدول تنها یک امتیاز فاصله دارد. آن‌ها هم‌چنین با گل گهر هم فاصله ۸ امتیازی دارند که در ماراتن لیگ یک جبران این فاصله دور از دسترس نخواهد بود.

 

در این بین شاگردان حسینی مسابقات مستقیمی با گل گهر، سرخپوشان پاکدشت و شاهین شهرداری بوشهر خواهند داشت و می‌توانند در صورت برتری به صعود امیدوارتر شوند.


عکس: مسعود اکبری

 

منبع: ورزش سه
ترند های روز