۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
تالالئو:

زنیت با خرید آزمون به قهرمانی اروپا می‌اندیشد

کارشناس مشهور فوتبال روسیه هدف اصلی قهرمان نیم فصل در هزینه گزاف برای خرید ستاره ایرانی روبین را قهرمانی در اروپا قلمداد کرد.
کد خبر: ۹۳۱۳۷


به گزارش"دی اسپورت"،چند روز پیش باشگاه مطرح و متمول زنیت با قراردادی 12 تا 15 میلیون یورویی سردار آزمون را از روبین کازان به خدمت گرفت تا با حضور ستاره ایرانی یکی از مرگبارترین خطوط حمله در بین باشگاه های روس را به خود اختصاص دهد.


آندری تالالئو کارشناس مطرح فوتبال روسیه در پی این انتقال پر سرو صدا مدعی شد باشگاه زنیت با خرید آزمون یک پیغام بزرگ را به طرفدارانش گوشزد کرد آن هم این که تمام تلاش خود رابرای قهرمانی در لیگ اروپا انجام می دهد.


تالالئو با اشاره به این که بازیکنان در تیمی مثل زنیت آزادی عمل بیشتری دارند، گفت:« بعد از سال ها کار کردن در تیم های تحت رهبری قربان بردی اف آن هم در یک چهارچوب خاص حالا سردار آزمون آزادی عمل بیشتری در تیمی باکیفیت تر مثل زنیت را پیش رو خواهد داشت و این همان چیزی است که صدرنشین لیگ روسیه به آن نیاز داشت».


کارشناس مشهور روس در ادامه تصریح کرد:« زنیت با هزینه گزاف برای خرید آزمون آن هم در شرایطی که مهاجمان زبده زیادی در اختیار داشت تنها این پیغام را داشت آن هم این که وقت قهرمانی در لیگ اروپا رسیده و این تیم برای این هدف خیز برداشته است. سردار با تجربه درخشان در لیگ قهرمانان اروپا با روستوف همان مهاجمی بود که سرگئی سماک به او نیاز داشت».


سردار آزمون که انتظار می رود تا 48 ساعت آینده در اردوی مورسیا اسپانیا به جمع شاگردان سرگئی سماک بپیوندد در اولین تجربه خود با پیراهن شماره 7 زنیت روز 23 بهمن ماه در ورزشگاه اختصاصی فنرباغچه در استانبول در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به میدان خواهد رفت تا بار دیگر طعم بازی های اروپایی را بچشد.

منبع: ورزش سه